Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Grupa eSky wchodzi do Afryki

2019-07-09

Od lipca 2019 roku usługi Grupy eSky są dostępne na pierwszym afrykańskim rynku, w Republice Południowej Afryki. Wejście na kontynent afrykański to dla Grupy kolejny krok milowy w rozwoju. Zgodnie z zakładanym planem ekspansji w Europie Północnej i Zachodniej, w drugim kwartale br. lokalne serwisy eSky zostały uruchomione również w Szwajcarii, Belgii i Holandii.

 eSky

Obecnie, dedykowane serwisy lokalne Grupy eSky są dostępne dla mieszkańców blisko 50 krajów i regionów na świecie. W 2019 roku Grupa eSky przyspiesza ekspansję i świętuje 15-lecie powstania prowadzonym międzynarodowo konkursem fotograficznym dla użytkowników.

Według szacunków analityków rynek RPA jest wysoce atrakcyjny jako druga, co do wielkości, gospodarka w Afryce, z blisko 50 milionami mieszkańców, której jedną z ważniejszych gałęzi gospodarki jest turystyka. Jak podaje Grupa eSky rynek usług turystycznych w RPA jest szacowany poziomie średnio 800 tysięcy miejsc dostępnych w lotach do / z kraju miesięcznie.

- Jako firma o globalnych ambicjach stale badamy nowe regiony i rynki pod kątem potencjału biznesowego. Republika Południowej Afryki jest „solidnym” rynkiem, z rosnącym popytem na rozwiązania turystyczne online oraz wieloma czynnikami, których połączenie zapewnia eSky atrakcyjną synergię. Mam na myśli możliwą komunikację w języku angielskim, tę samą strefę czasową, co Europa Wschodnia, a także rosnącą penetrację rynku przez rozwiązania mobilne. Według badań Euromonitora aż 75% użytkowników w RPA wybiera urządzenia mobilne podczas wyszukiwania i rezerwowania podróży. Umożliwia to nam wprowadzenie pełnej oferty lotów i hoteli dla użytkowników z RPA na bardzo atrakcyjnych warunkach. Dla Grupy eSky to doskonałe przesłanki, by traktować RPA jako rynek „zalążkowy” – nasz przyczółek w Afryce– komentuje Marius Turbatu, Global Expansion Director w Grupie eSky.

W zapowiadanej na początku 2019 roku strategii Grupa eSky wskazywała, że ekspansja geograficzna pozostaje jednym z najważniejszych założeń biznesowych, obok rozwoju technologicznego oferowanych rozwiązań i produktów. W drugim kwartale br., narodowe serwisy eSky zostały zgodnie z założeniami, uruchomione na kolejnych 3 rynkach europejskich – w Szwajcarii, Belgii i Holandii. Grupa nie zwalnia tempa ekspansji i bacznie przygląda się nie tylko rynkom afrykańskim – zwłaszcza atrakcyjnym turystycznie rynkom Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu (MENA), ale także regionowi Azja-Pacyfik (APAC).

Grupa eSky świętuje 15-lecie powstania i z tej okazji prowadzi szereg akcji specjalnych, m.in. konkurs fotograficzny dla użytkowników serwisu www.esky.pl, w którym nagrodą główną jest voucher podróżny o wartości 15 tys. złotych, a takżekamery GoPro. Co tydzień głosujący w konkursie mogą wygrać także mapkę – zdrapkę. Prace finalistów konkursu zostaną opublikowane na portalu Onet Podróże a w jury konkursu zasiada redaktor naczelny portalu – Marcin Mroczko.

Grupa eSky to zaawansowany serwis internetowy do rezerwacji podróży (OTA). Grupa jest liderem w Europie Środkowo-Wschodniej i wiodącym graczem na rynkach Ameryki Południowej. Autorska wyszukiwarka eSky Travel Search umożliwia podróżującym zakup biletów 950 linii lotniczych – zarówno regularnych, tanich oraz czarterowych, rezerwację noclegu w ponad 1,3 mln hoteli i apartamentów na całym świecie, wynajem samochodu a także zakup ubezpieczenia podróżnego. eSky od kilku lat z sukcesem prowadzi dynamiczną ekspansję międzynarodową. Pierwsze zagraniczne serwisy powstały w Bułgarii i Rumunii, kolejne - pod marką eDestinos na rynkach Ameryki Południowej. Obecnie eSky oferuje usługi na blisko 50 światowych rynkach oraz planuje dalszy rozwój. Grupa eSky stale rozwija własną technologię umożliwiającą ekspansję na nowe rynki i elastyczność we wprowadzaniu nowych produktów. eSky konsekwentnie inwestuje w rozwiązania mobilne. Aplikacja mobilna została pobrana przez ponad 3,6 mln użytkowników i zdobyła szereg prestiżowych nagród, m.in.: Mobile Trends Awards M-commerce 2017, Dobry Wzór 2017. Grupa eSky zdobyła szereg nagród m.in. Gazelę Biznesu 2018, a także znalazła się na liście „Ones to Watch” jako jedno z najlepszych przedsięwzięć biznesowych w Europie w kategorii Travel/Leisure, biorących udział w konkursie European Business Awards.


Aktualności

Polecamy także:

Zmiany we władzach PZOT
Polski Związek Organizatorów Turystyki wybrał nowe władze. Na walnym zebraniu na stanowisko prezesa Sławomira Szulca z Exim Tours. W skład nowego zarządu weszli...

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności