Karolina Warzybok objęła funkcję prezesa zarządu w Ecco Holiday Sp. z o.o. Pełniący ją dotąd nieprzerwanie od 2011 r. Grzegorz Płókarz pozostaje w zarządzie.
– Wiele jest powodów, dla których ta zamiana miejsc jest równie zasłużona, jak i przyszłościowa dla firmy – mówi Grzegorz Płókarz. – Moja następczyni, od lat trzymając stery zarządzania biurem, de facto kierowała poznańskim zespołem, więc przekazanie władzy było jedynie naturalnym i formalnym usankcjonowaniem istniejącego stanu rzeczy. Ale to także efekt wytężonej pracy oraz konsekwencji w działaniu, które nie raz uchroniły spółkę od problemów, tak często dotykających branżę w ostatnich latach. Odnosząc się do mojego ulubionego sportu – piłki nożnej, Ecco Holiday wdarło się przebojem do Ligi Mistrzów, a to najwyższy czas na przekazanie opaski kapitana w dobre, lepsze ręce, bo młodsze, silniejsze i należące do odważnej kobiety, która nie boi się wyzwań, a przede wszystkim wie i umie sobie z nimi radzić. Ja pozostaję w sztabie w roli grającego trenera i bardzo Karolinie kibicując, deklaruję ciągłą gotowość do wspierania swoim doświadczeniem – deklaruje. Karolina Warzybok związana jest z firmą od 2007 r., kiedy jako dyrektor ds. rozwoju sieci sprzedaży odpowiadała za współpracę z biurami franchisingowymi, partnerskimi i agencyjnymi. W roku 2011, wobec głębokiego kryzysu branży turystycznej, zgodziła się wejść do zarządu wraz z oddelegowanym do niego przez właścicieli spółki Grzegorzem Płókarzem. Był to początek sanacyjnych, strategicznych, a jednocześnie innowacyjnych zmian w firmie. Nowy zarząd skoncentrował się na zmianie modelu operacyjnego, dywersyfikacji przychodów, na zarządzaniu ryzykiem biznesowym i optymalizacji kosztów. W 2012 r. Ecco Holiday, jako pierwszy touroperator w Polsce, wprowadził do oferty kompletny produkt oparty na przelotach tanimi liniami. Obecnie ten model operacyjny, znany również jako dynamiczne pakietowanie, wprowadza – z różnym skutkiem i w różnej skali – większość organizatorów, upatrując w nim szansę ograniczania ryzyka czarterowego. Przez ten czas umacniała się także wartość marki Ecco Travel, która stała się liderem w programach objazdowych po Chinach, Izraelu, Gruzji i Indiach, a oferta w tej linii produktowej rozrosła się do prawie 40 egzotycznych kierunków. Firma rokrocznie od kilku lat szczyci się stabilną oraz wysoką rentownością z działalności turystycznej, do czego dochodzą zyski kapitałowe kształtujące wynik roczny na poziomie ponad 31 mln zł za rok 2018.