Woda Nestlé Pure Life wyróżniona przez konsumentów

2019-07-30

Nestlé Pure Life – marka wody źródlanej należąca do Nestlé Waters – zdobyła nagrodę Premium Brand 2019 w konsumenckim badaniu reputacji marek. Konsumenci wysoko ocenili m.in. wiarygodność oraz zaangażowanie społeczne marki, przyznając jej prestiżowy tytuł Marki Wysokiej Reputacji.

2019 07 30 Nestle Pure Life

 Badanie Premium Brand obejmuje pięć obszarów, które w największym stopniu decydują o reputacji marki: zaufanie do marki, skłonność polecania marki innym, atmosfera medialna wokół marki, zaangażowanie społeczne (CSR), oraz postrzeganie jako pracodawcy. Badanie przeprowadzane jest corocznie, już od 14 lat. Realizowane jest na ogólnopolskiej próbie 1000 konsumentów, reprezentatywnej dla polskiej populacji. W tym roku przebadano reputację ponad 250...


Komunikaty Branżowe
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail