Lavazza i Microsoft łączą siły w kolumbii

2019-08-06

Fundacja Giuseppe i Pericle Lavazza oraz kolumbijski oddział firmy Microsoft podpisały porozumienie dotyczące promowania wspólnego projektu transformacji technologicznej (Technology Transformation Model), realizowanego pod hasłem odpowiedzialności społecznej.

Eliminacja technologicznych, rolniczych i społeczno-gospodarczych przeszkód stojących na drodze plantatorów kawy należy do najważniejszych celów projektu Technology Transformation Model (modelu TT), realizowanego przez Fundację Giuseppe i Pericle Lavazza oraz firmę Microsoft w kolumbijskim departamencie Meta. Z powodu konfliktu zbrojnego w regionie tym zaprzestano uprawiania kawy na całe lata, a teraz symbolizuje on odradzanie się kraju. Obecnie model TT rozwinął się z pionierskiego projektu w rozwiązanie, które można powielać w innych regionach. Firmy Lavazza i Microsoft podpisały porozumienie ukierunkowane na wprowadzanie go w innych obszarach tego południowoamerykańskiego kraju i przewidują rozszerzenie go w przyszłości na inne kraje będące producentami kawy.

Model TT łączy dostęp do Internetu z technologią, którą plantatorzy kawy mogą wykorzystać do wprowadzenia zrównoważonych metod uprawy. Ma również podnieść jakość produktu końcowego, poprawiając jednocześnie sytuację społeczną i ekonomiczną plantatorów, ich rodzin oraz społeczności, w których żyją. Dotyczy to również wzmacniania pozycji kobiet i zaangażowania młodszych pokoleń w kulturę kawy.

- Obowiązki przyjęte przez podpisanie Agendy ONZ 2030 mają charakter globalny i usuwają w cień interesy gospodarcze. Niestety w dalszym ciągu mamy przed sobą długą drogę do osiągnięcia 17 celów zrównoważonego rozwoju, lecz przedsiębiorstwa mogą i muszą podjąć wspólny wysiłek, dzieląc się swoim know-how i współpracując ze sobą i z instytucjami w ramach jednego systemu” — powiedział wiceprezes Grupy Lavazza Giuseppe Lavazza. - Jesteśmy dumni z nawiązania współpracy...


Aktualności
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail