MADE FOR Restaurant w nowej formule 21 października w Gdyni

2019-08-29

Warsztaty, eksperymenty, gry i konsultacje na żywo, interaktywna strefa partnerów i biznes party – nowa formuła MADE FOR Restaurant już za dwa miesiące zawita do Trójmiasta. Uczestnicy pomorskiej edycji poznają także kulisy zarządzania wizerunkiem restauracji El Celler de Can Roca w Gironie  trzykrotnie uznanej za najlepszą na świecie. Esther Massats, PR manager hiszpańskiego konceptu, przyjedzie do Polski na zaproszenie MADE FOR Restaurant oraz partnera strategicznego – Miasta Gdynia.

Esther Massats

Konferencja w Gdyni odbędzie się 21 października, inaugurując tym samym zupełnie nową formułę MADE FOR Restaurant – największego wydarzenia dla branży gastronomicznej, które odbywa się w głównych polskich miastach. To będzie 12. edycja w Polsce, a 3. w Trójmieście. Za każdym razem organizatorzy pragną zaskakiwać. W tym roku szczególnego znaczenia nabiera hasło przewodnie konferencji: “Innowacje w gastronomii – biznes czy prowokacja?”. Będzie odzwierciedlać, nie tylko tematykę, ale i nowy scenariusz wydarzenia.

Na czym będzie polegać nowa formuła?

Siłą wydarzenia będą wyjątkowi i bardzo różnorodni eksperci – przedsiębiorcy lokalni, praktycy z ogólnopolskich biznesów, specjaliści od badania smaku oraz gość 

z czołówki światowej gastronomii.

Agnieszka Małkiewicz, organizator wydarzenia i Prezes FOR Solutions opowiada 

o szczegółach: „W tym roku gościliśmy już w Krakowie Anę Roš - najlepszą szefową kuchni świata według The World’s 50 Best Restaurants, we Wrocławiu była z nami Isabella Poti z gwiazdkowej restauracji Bros’. W Gdyni o budowaniu wizerunku 

El Celler de Can Roca, trzykrotnie uznanej za najlepszą restaurację świata (w latach 2013-2015) w rankingu The World’s 50 Best Restaurants, opowie Esther Massats, odpowiedzialna za PR i marketing lokalu. Poza gościem specjalnym, w wydarzeniu wezmą udział znani i cenieni eksperci zarówno z Pomorza, jak i z całej Polski, m.in. John Gabrovic ze Stacji Food Hall, Gaweł Czajka z Całego Gawła, John Borrell 

z Kania Lodge, Krzysztof Kaliciński z Akademii Leona Koźmińskiego (wcześniej Green Caffè Nero) oraz Cristian Gadau i Joanna Ślusarczyk z The Best Chef. A to dopiero początek świetnych nazwisk, których więcej odkrywamy na stronie wydarzenia.”

 

Przed uczestnikami kipiące innowacyjnością tematy: food hall – czy zrzeszenie się w ramach biznesowych społeczności to dobre rozwiązanie; zagraniczna ekspansja – jak skutecznie promować się wśród gości z zagranicy; community management 

z klasą, a nasza codzienna walka w social mediach. Co jeszcze? Innowacje winne, gastrofizyka, neuromarketing i wiele innych. Większość prelekcji będzie zawierało elementy interaktywne, a niektóre z nich będą nawet eksperymentami sensorycznymi.

Po raz pierwszy warsztatowa formuła zdominuje dzień - to będzie głównie praca w grupach i grywalizacja wciągająca uczestników w rywalizację, networking, wymianę wiedzy. Na koniec uczestnicy będą mogli otrzymać wyjątkowe nagrody od partnerów, którzy stworzą interaktywną strefę partnerów ze specjalnymi ofertami, degustacjami, a nawet eksperymentami.

Choć konferencja ma biznesowy charakter to tym razem nie zabraknie atrakcji dla osób spoza biznesu, ale kochających kulinaria tzw. foodies, zainteresowanych nowinkami z tego obszaru np. water pairingiem. Zakończeniem dnia będzie nastawione na dobrą zabawę i networking business party z widokiem na morze i degustacją “Innowacji - prowokacji” przygotowanych przez topowych pomorskich szefów kuchni i barmanów. Kulinarnym gospodarzem wieczoru będzie szef kuchni hotelu Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront - Przemek Woźny.  

Organizatorzy z dumą podkreślają, że po raz pierwszy partnerem strategicznym wydarzenia jest Miasto Gdynia.

- W Gdyni, mieście tradycyjnie nowoczesnym obok gałęzi przemysłu wynikających 

z nadmorskiego położenia dynamicznie rozwija się gospodarka turystyczna 

i towarzysząca jej branża HORECA. Gdynia posiada markę profesjonalnego organizatora dużych wydarzeń kulturalno-sportowych, których realizacja jest możliwa, m.in. dzięki ciekawej i różnorodnej ofercie gdyńskich hoteli, bogatej i wyśmienitej ofercie gastronomicznej oraz współpracy środowiska turystycznego w ramach Gdyńskiej Rady Turystycznej. Bezsprzecznie, nie tylko w Gdyni, miejskie, nowoczesne projekty wymagają niestandardowych umiejętności oraz nowatorskiego podejścia zarówno do uczestników wydarzeń, jak i ich organizacji. Branżowe konferencje, szkolenia i warsztaty typu MADE FOR RESTAURANT są okazją do podnoszenia kwalifikacji, spotkań i wymiany doświadczeń środowiska współtworzącego turystyczną ofertę miasta dla wymagających gości.” – mówi Katarzyna Gruszecka-Spychała – wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki.

 

 

 

 

 

Konferencja odbędzie się 21 października br. w pięknie położonym tuż nad polskim morzem hotelu Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront, który już drugi raz jest partnerem tego wydarzenia.

Do 4 września obowiązuje najniższa cena biletów,...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail