Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Ecc o Travel – wzrosty sprzedaży

Rodzinne wyjazdy w okresie wakacyjnym nie wpływają na sprzedaż oferty zimowej. Liczba klientów, którzy zarezerwowali wyjazdy z Ecco Travel, już jest wyższa o 97 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem. – Z egzotycznych ofert korzysta zupełnie inna grupa klientów niż z wyjazdów w czasie wakacji – wyjaśnia Aleksandra Olechnowicz, kierownik marketingu i PR Ecco Holiday.

 

  – Należą do nich osoby między 45. a 70. rokiem życia, preferujące aktywny wypoczynek, podróżujące zazwyczaj we dwoje, aktywne zawodowo. To nie są klienci last minute, którzy kupują to, co akurat dostępne jest na rynku. Klient „egzotyczny” planuje urlop z dużym wyprzedzeniem, przygotowuje się do niego, na etapie zakupu zazwyczaj wie, dokąd chce polecieć, analizuje podobne oferty dostępne na rynku, nie kieruje się wyłącznie ceną, ale świadczeniami na miejscu, programem wycieczki, opinią o organizatorze. Okres zimowych wyjazdów umownie rozpoczyna się 1 listopada, a kończy 31 marca. W tym czasie głównie realizowane są imprezy na dalekich egzotycznych kierunkach. Ale to także doby moment na zwiedzanie bliżej położonych miejsc, ponieważ nie ma upałów ani tłumów. Wśród zimowych ofert królują Chiny i Izrael, dalsze miejsca zajmują Wietnam, Tajlandia, Indie i Gruzja. Ale wzrosty dotyczą także wypoczynku na egzotycznych plażach na Malediwach, Sri Lance, w Tajlandii i Indiach. Najwięcej rezerwacji założonych zostało na wyloty w listopadzie oraz na okres świąteczno- noworoczny. – Na zimowe terminy zakładaliśmy wzrosty na poziomie ok. 30 proc. – mówi Katarzyna Turkiewicz, kierownik sprzedaży Ecco Holiday. – Takie szacunki przyjęliśmy na podstawie ubiegłorocznych wyników, wcześnie rozpoczętej przedsprzedaży oraz zaplanowanych akcji promocyjnych. Na ten moment sprzedaż zimy w porównaniu z ubiegłym rokiem jest już większa o 97 proc. Czemu przypisujemy ten sukces? Dobremu produktowi, atrakcyjnym cenom, naszej elastyczności w podejściu do klienta, ale też agenta. Od sierpnia zmieniliśmy warunki współpracy z siecią sprzedaży i już widzimy pierwsze tego efekty. Zmiany w umowie agencyjnej dotyczą naliczania prowizji bez wyłączenia opłat lotniskowych, urealnienia celów sprzedażowych, zwiększenia wynagrodzenia na najniższym progu oraz rezygnację z opłaty za przystąpienie do umowy. 


Wydanie: 8/2019, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Zmiany we władzach PZOT
Polski Związek Organizatorów Turystyki wybrał nowe władze. Na walnym zebraniu na stanowisko prezesa Sławomira Szulca z Exim Tours. W skład nowego zarządu weszli...

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności