Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


SMS wciąż przydatny

W dobie komunikatorów i mediów społecznościowych mogłoby się wydawać, że SMS wróci do punktu wyjścia, czyli prostego narzędzia komunikacji operatora z klientami. Jednak okazuje się, że ta forma komunikacji wciąż może mieć swoje zastosowanie w turystyce.

 rt 2019 08ua 24

  Komunikatory pozwalają odpowiedzieć rozmówcy animowanym GIF-em, a media społecznościowe napisać do kilkuset znajomych naraz. Nic dziwnego, że codzienna komunikacja przenosi się do aplikacji. Ale właśnie dzięki temu traktujemy wiadomość wysłaną SMS-em jak coś pilnego i ważnego. Potwierdzają to stałe coroczne wzrosty wysyłek SMS-ów przez nasz serwis. Większość SMS-ów odczytujemy w ciągu pięciu minut. Uchodzą za skuteczne zwłaszcza za granicą, gdzie dostęp do internetu staje się problematyczny i nawet krajach unijnych łatwo wyczerpać roamingowy limit. Dzięki temu SMS coraz chętniej wykorzystywany jest w projektach podróżniczych, zwłaszcza tych angażujących większe grupy – zauważa Andrzej Ogonowski z SMSAPI. 

Bądźmy w kontakcie podczas wyprawy

Pokoleniu naszych rodziców musiał wystarczyć jeden kontrolny telefon od dzieci wysłanych na dwutygodniowe kolonie nad morze. Na szczęście technologia zmieniła sposób, w jaki podróżujemy, pozwalając wypuścić pociechy na szeroki świat. Nastoletni uczestnicy projektu Szkolna Ekspedycja właśnie wrócili z wyjazdu do Wietnamu. Wcześniej uczniowie z gminy Pilchowice i Knurowa odwiedzili Malezję, Gruzję, Sri Lankę, byli też dwukrotnie w Indiach. Ich rodzice...


Wydanie: 8/2019, e-TURYSTYKA

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności