Z własnym kubkiem na wakacje – Starbucks podsumowuje lato

2019-09-06

Obecny w niemalże każdym kraju Europy i na świecie – Starbucks – od 10 lat kształtuje proekologiczne nawyki Polaków. Znana kawiarnia m.in. zachęca do zminimalizowania zużycia plastiku i rezygnacji z jednorazowych kubków. To jednak nie jedyne działanie Starbucks w duchu idei Less Waste. Aby zmniejszyć swój wpływ na środowisko, firma nieustannie szuka eko rozwiązań, które pozwolą podróżować i cieszyć się wakacjami z czystym sumieniem.

SBX eko

Po długiej przerwie wakacyjnej, Polacy wracają do pracy ze świeżą energią. Może to dobry moment, aby wdrożyć w życie kilka proekologicznych zasad? Starbuck od lat zachęca swoich Gości, aby dbali o środowisku. W swoich kawiarniach, które można znaleźć w większości stolic i dużych miast, znana marka oferuje kubki wielorazowego użytku i tumblery, a także praktyczne torby, które pozwolą ograniczyć tony plastikowych...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail