Sun & Fun Holidays - odświeżone logo

2019-10-03

Sun & Fun Holidays odświeża swoje logo. Unowocześniony znak graficzny jest symbolem zmian, jakie zachodzą w biurze podróży.

Sun

Od dzisiaj Sun & Fun Holidays posługuje się nowym logo. Przez ponad 15 lat, od początku funkcjonowania na polskim rynku, biuro podróży nie wprowadzało znaczących zmian w identyfikacji wizualnej. Decyzja o odświeżeniu logo, została poparta potrzebą unowocześnienia znaku. Po połączeniu z Blue Style, jednym z największych czeskich touroperatorów, Sun & Fun Holidays dynamicznie się rozwija realizując strategię stabilnego wzrostu.

Na pierwszy rzut oka nowe logo nie różni się znacząco od pierwowzoru. Zachowano kolorystykę - dominującą barwę pomarańczową oraz kolory: granatowy i biały - a także charakterystyczne, nawiązujące do wypoczynku motywy słońca i fali, które współgrają z nazwą firmy. Dzięki zastosowaniu prostszej i łagodniejszej dla oka czcionki, nowa identyfikacja wizualna jest znacznie czytelniejsza i bardziej praktyczna.


Aktualności

To też może Cię zainteresować





W najnowszym wydaniu
 





  
Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail