Lavazza, słynna kawowa firma z Turynu, oraz Orbico, jej oficjalny dystrybutor na Polskę, otworzyli dziś wspólnie w Warszawie nowe Centrum Szkoleniowe marki. Ta jedyna w swoim rodzaju szkoła kawowa, stworzona w ramach wspólnej inicjatywy firm Lavazza i Orbico, prowadzić będzie profesjonalne szkolenia specjalistów w dziedzinie kawy, umożliwiając im także prowadzenie badań i eksperymentów podczas tworzenia nowych przepisów kawowych i nie tylko. Otwarcie warszawskiego Centrum to kolejny krok w wypełnianiu misji rodzinnej firmy Lavazza, którą jest szerzenie włoskiej kultury picia kawy w Polsce.
„Rosnąca sieć Centrów Szkoleniowych Lavazza na całym świecie to obecnie największe i jedyne w swoim rodzaju kawowe laboratorium. Chcemy w ramach tej inicjatywy przybliżać polskim kawoszom włoską kulturę picia kawy najwyższej światowej klasy – komentujeMattia Tipaldi, dyrektor wschodnioeuropejskiego oddziału firmy. – Polska jest ważnym, strategicznym rynkiem dla Lavazzy, na którym entuzjaści kawy coraz większą wagę przywiązują do jakości produktów, a to z kolei prowadzi do ich większej otwartości i dojrzałości konsumenckiej. Zawsze była też rynkiem zarówno wielu możliwości, jak i wyzwań. Jesteśmy dumni z faktu, że nasza firma jest jednym z głównych graczy na polskim rynku. Nowe Centrum Szkoleniowe pozwoli nam dzielić się wiedzą kawowego eksperta z profesjonalistami, a także jeszcze bardziej przybliżać markę Lavazza polskim konsumentom, pamiętając o tym, że naszym celem jest zapewnienie im możliwości doświadczania za każdym razem smaku prawdziwej włoskiej kawy, który uosabia perfekcyjną mieszankę jakości i włoskiego charakteru”.
„Bardzo nas cieszy ten kolejny etap współpracy z firmą Lavazza, jedną z najbardziej renomowanych kawowych marek na świecie. Ta inicjatywa to jeszcze jeden wspólny krok naprzód”, dodała Daria Napiórkowska, dyrektor ds. marketingu w firmie Orbico.