Rekordowe trzy kwartały Best Reisen

Best Reisen podsumował sprzedaż w pierwszych dziewięciu miesiącach 2019 r. Obrót z tytułu sprzedaży wyjazdów egzotycznych zwiększył się o 86,7 proc. rok do roku.

rt 2019 11a 02

  Dzięki bogatemu doświadczeniu i zaufaniu agentów biuro utrzymuje pozycję lidera w tym segmencie, i to mimo stale rosnącej konkurencji na rynku. W okresie od stycznia do września wyraźnie zwiększył się też zysk operacyjny, który na 30 września 2019 r. wyniósł 2,13 mln zł i był o 18 proc. wyższy niż przed rokiem. – Choć rok jeszcze się nie skończył, widzimy, że będzie rekordowy zarówno pod względem przychodów, jak i zysku operacyjnego, który już dziś przekroczył nasze oczekiwania – mówi Leila ben Arfi, prezes Best Reisen. Wciąż najważniejszym kierunkiem dla Best Reisen są Zjednoczone Emiraty Arabskie – w pierwszych dziewięciu miesiącach przychody ze sprzedaży wyjazdów do tego kraju były o 104,15 proc. wyższe rok do roku, a liczba klientów przekroczyła 4 tys. Drugim najszybciej rosnącym kierunkiem są Malediwy – tu wartość sprzedaży wzrosła o 53,95 proc. W sezonie zimowym turyści polecą z biurem także do Meksyku i na Karaiby. Kolejną nowością są wyjazdy na Filipiny, zarówno pobytowe, jak i w opcji island hoping, w czasie której odwiedza się kilka wysp. – Dzięki współpracy z bardzo doświadczonym partnerem oferujemy świetny produkt w atrakcyjnej cenie. To dobra wiadomość także dla agentów, którzy mogą zaproponować klientom jeszcze więcej opcji wyjazdowych z Best Reisen – dodaje prezes. Touroperator dalej zamierza rozwijać ofertę do krajów europejskich i Afryki Północnej. – Programy te będą realizowane częściowo na bazie przelotów regularnych, głównie z wykorzystaniem siatki przewoźników niskokosztowych, częściowo na bazie rejsów czarterowych. W tym segmencie stawiamy głównie na Maltę i Egipt, ale będziemy rozwijać też programy do innych typowo wakacyjnych kierunków – zapowiada prezes. Egipt jest najważniejszym krajem w ofercie czarterowej – tu wzrost przychodów do września 2019 r. był wyższy o 55,78 proc. rok do roku. W kraju faraonów nowością są hotele znanych sieci Albatros i La Branda. Touroperator poszerzył też na lato 2020 program do Turcji i Tunezji.


Wydanie: 11/2019, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail