Jedna z najważniejszych imprez targowych branży turystycznej w Europie ma już 40 lat. W tym roku targi WTM London odbyły się 4-6 listopada.
Jak co roku, do stolicy Wielkiej Brytanii zjechały rzesze profesjonalistów i decydentów z całego świata. Przy okazji jubileuszu znacznie więcej VIP-ów postanowiło odwiedzić WTM. Gości w randze ministra przybyło 76, podczas gdy rok temu było ich 43. W sumie przez hale wystawowe przewinęło się prawie 50 tys. odwiedzających ze 182 krajów. Przeprowadzono około 1,2 mln spotkań biznesowych i ponad 110 sesji konferencyjnych. Wszystko to przyczyniło się do podpisania umów biznesowych branży turystycznej o wartości 3,75 mld funtów. W tym roku Buyers' Club WTM oparty był na nowych, bardziej rygorystycznych zasadach, aby zapraszać tylko najlepszych partnerów branży, o najlepszej reputacji i sile nabywczej. Podczas samego wydarzenia podpisano wiele przełomowych umów dla branży turystycznej. Przykładem może być umowa między easyJet i Atout France, na podstawie której w Wielkiej Brytanii rozpocznie się kampania reklamowa o wartości 1 mln euro mająca na celu promocję francuskich kierunków turystycznych. Oprócz tego w tym roku zawarto kilka dużych umów rezerwacji na rok przyszły, w wyniku których takie kraje jak Arabia Saudyjska, Indonezja i Seszele zapewniły sobie większe powierzchnie wystawiennicze na WTM London 2020. Program wydarzeń dla WTM London stale się rozwijał, odzwierciedlając współczesne trendy dominujące w branży turystycznej. Odbywały się sesje na tak różnorodne tematy, jak odpowiedzialna turystyka, podróże osób LGBT, lotnictwo i kluczowa rola technologii w przyszłości podróży – tworząc w ten sposób program konferencji wypełniony fascynującymi treściami.