Koku Sushi wprowadza autorski program lojalnościowy

2020-01-21

KOKU Sushi jako pierwsza sieć gastronomiczna w Polsce wprowadza do swoich lokali kompleksowe rozwiązanie  IT dla wszystkich franczyzobiorców. Chodzi o kartę lojalnościową, która skoordynowana jest z dedykowaną aplikacją online i całym systemem sprzedaży.

koku sushi  

Karta wprowadzana jest od grudnia. Ostatecznie będzie obowiązywała we wszystkich 26 punktach sieci KOKU Sushi. Miejscem, gdzie przeprowadzano wstępne testy był Białystok, skąd wywodzi się marka. Po pierwszych dwóch tygodniach funkcjonowania karty pobrało ją ponad 700 mieszkańców miasta. W całej Polsce na początku stycznia zgłosiło się po nią kilkanaście tysięcy osób i grupa ta każdego dnia się zwiększa. Zdaniem klientów, którzy ją wypróbowali, działa świetnie.

Aktualności
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail