Ewolucja polskiej gastronomii

2014-08-26

Jak donosi GUS, Polacy pierwszy raz od kilkunastu lat zostawili więcej pieniędzy w branży HoReCa niż w sklepach spożywczych. Rosnący standard obsługi, duży wybór lokali i oferowanych dań – to wszystko ma wpływ na dynamiczny rozwój polskiego rynku gastronomicznego.

dekoracja_stolu_przyjecia

W 2011 roku eksperci rynku HoReCa zapewniali, że Euro 2012 wpłynie bardzo dynamicznie na rozwój polskiej gospodarki, a przede wszystkim na gastronomię i hotelarstwo. Jednak tylko jedna trzecia podmiotów branży HoReCa była beneficjentami i zanotowała wzrost obrotów podczas mistrzostw: jedynie co czwarty lokal odczuł pozytywny wpływ tej imprezy na poziom sprzedaży. Jak wynika z danych opublikowanych przez GUS w lipcu 2014 roku, znaczne ożywienie w branży gastronomicznej przyniósł dopiero rok 2013.

Koniec gotowania?

W 2013 roku po raz pierwszy od dekady dochody właścicieli sklepów...

Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail