Too Good To Go teraz także w Trójmieście

2020-02-20

Po sukcesie aplikacji w Warszawie i Krakowie przyszedł czas na Trójmiasto! Od dziś do walki z marnowaniem jedzenia mogą włączyć się również mieszkańcy Gdańska, Gdyni, Sopotu i okolic.

Too Good To Go w Trojmiescie 1

W aplikacji dostępne są pyszne paczki-niespodzianki z niesprzedanym danego dnia jedzeniem z restauracji, kawiarni, sklepów i cukierni w całym Trójmieście, które w innym przypadku musiałyby wylądować w koszu. Wśród miejsc, które dołączyły do rewolucji z Too Good To Go znalazło się już ponad 50 lokali, m.in. Klatka B, Wantburger, Leń, Głodny Niedźwiedź, Drukarnia, Morze Kawy, Kofeina Gdynia Coffee House, WypiekAna, WatKamChu, Składak, Bio Piekarnia Ziarno, Marmolada Chleb i Kawa, Mamy Wypieki, Minuta Osiem, Kurhaus, Kawana Palarnia Kawy, Vegan Port, Cafe Antidotum, a także sieci Starbucks, Pizza Hut, North Fish i wiele innych.

Temat marnowania jedzenia od miesięcy nie schodzi z pierwszych stron gazet. Dane o tym ile produkujemy, kupujemy i wyrzucamy niezmiennie szokują. Polska plasuje się na 5. miejscu wśród krajów Unii Europejskiej, marnując co roku 9 mln ton jedzenia, co daje średnio 247 kg na osobę. Aby rozwiązać tak złożony problem, jak marnowanie żywności, potrzebne są zarówno rozwiązania systemowe, takie jak już obowiązująca ustawa o niemarnowaniu, oraz indywidualne działania. W przypadku tych drugich, z pomocą przychodzi aplikacja Too Good To Go, angażująca zwykłych użytkowników w codzienną walkę z marnowaniem żywności, która właśnie objęła swym zasięgiem Trójmiasto. W samym tylko Gdańsku rocznie na wysypisku ląduje 110 tys. ton żywności, w całym województwie pomorskim - ponad 500 tys. ton rocznie, ale od tej pory mieszkańcy Gdańska, Gdyni, Sopotu i okolic mogą dołączyć do grona 140 000 Pogromców Marnowania Jedzenia, codziennie ratując żywność przed koszem.

Aplikacja Too Good To Go to łatwe w...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail