Hotelarstwo oczami współczesnej kobiety. Pierwsza w branży konferencja „KOBIETA W HOTELU”

2020-03-04

 „KOBIETA W HOTELU” to pierwsze w naszym kraju wydarzenie dotyczące nowoczesnego hotelarstwa, ze szczególnym uwzględnieniem roli kobiety jako pracownika w branży oraz jako gościa hotelowego. Konferencja odbędzie się 13 marca w przestrzeni coworkingowej the Nest w Warszawie.

 Przed jakimi wyzwaniami stoją kobiety zatrudnione w hotelu? Czego oczekują od swojego pracodawcy? Jakie oczekiwania względem hotelu oraz obsługi personelu ma kobieta, która przybywa jako gość? Odpowiedzi na te pytania będą poszukiwać uczestnicy konferencji „KOBIETA W HOTELU” już 13 marca, wspólnie z zaproszonymi ekspertami branży hotelarskiej, beauty & spa, wnętrzarskiej, specjalistami public relations i komunikacji, human resources, sprzedaży i marketingu.

 Organizatorkami konferencji „KOBIETA W HOTELU” są: Aneta Ykema, założycielka i Managing Director firmy HOTELIART - sztuka hotelarstwa, oraz Paulina Smaszcz-Kurzajewska, ekspert public relations i komunikacji, szkoleniowiec, konsultant biznesu, właścicielka BRAND NEW PR. Obie panie to przedsiębiorczynie, które dużo podróżują oraz często rozmawiają z kobietami.

 - Aneta Ykema opowiedziała o potrzebach i oczekiwaniach kobiet zatrudnianych w hotelach. Paulina Smaszcz-Kurzajewska natomiast podzieliła się swoimi spostrzeżeniami kobiety jako gościa hotelowego oraz klienta, który organizuje w hotelach wykłady czy szkolenia. Postanowiłyśmy połączyć te dwa zagadnienia. W ten sposób zrodził się pomysł na konferencję - mówią pomysłodawczynie wydarzenia „KOBIETA W HOTELU”.

 Konferencja adresowana jest do wszystkich pracowników hotelarstwa: kadry zarządzającej, top menedżerów, personelu, jak również firm - partnerów biznesowych, którzy współpracują z branżą.

 W programie zaplanowano prelekcje i dyskusje na różnorodne tematy związane z nowoczesnym hotelarstwem, zarządzaniem hotelem i budowaniem zespołów projektowych, bieżącymi trendami w branży, m.in. zero waste i styl eko. Jednak najwięcej uwagi w swoich wystąpieniach prelegenci poświęcą potrzebom i oczekiwaniom kobiet, które pracują w hotelu, a także przybywają jako goście w celach zawodowych lub prywatnie, z całą rodziną i zwierzakami.

 Udział w konferencji „KOBIETA W HOTELU” potwierdziło 11 ekspertów. Wśród nich, między innymi, dyrektor generalna Vienna House Mokotow Warsaw - Marta Karteczka, która opowie o zarządzaniu hotelem z perspektywy kobiety - menedżera. Wystąpienie poświęcone trendom 


Komunikaty Branżowe


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail