Gastronomia to też sztuka – często sztuka przetrwania. Ruszyły zapisy na MADE FOR Restaurant

20 kwietnia 2020r. staruje ogólnopolska kampania skierowana do branży HoReCa, tym razem mająca na celu propagowanie idei zrównoważonego rozwoju i „less waste”. Nasze czasopismo jest patronem medialnym wydarzenia.

 cover krakow 2020 final

Naukowcy przewidują koniec ludzkości na 2050 r., kiedy to temperatura powietrza powiększona o 2 st. C roztopi lodowce i ostatecznie zablokuje dostęp do wody pitnej. Stan alarmowy ogłoszony jest już od lat, jednak jeśli wciąż nic nie zmienimy w naszym podejściu, po prostu wyginiemy. Nadszedł czas na zmiany. Dojrzała do nich również branża gastronomiczna. Część z nich to już nie tylko dobra wola, ale regulowane i nałożone prawem obowiązki, od których nie można się już uchylać. W duchu tej rewolucji w kwietniu odbędzie się pierwsza w tym roku konferencja gastronomiczna MADE FOR Restaurant. Będziemy mówić o sposobach na przetrwanie - tych dosłownych (biznesowych) i w kontekście globu (ludzkości i środowiska).

Po raz pierwszy do dyskusji o sztuce przetrwania w gastronomii włączą się artyści. Tuż po konferencji w Małopolskim Ogrodzie Sztuki w Krakowie odbędzie się premiera sztuki Jedzonko, stanowiąca słodko-gorzki komentarz do zjawisk obserwowanych w restauracjach. Merytoryczne wsparcie wykładom i warsztatom w ramach wydarzenia zapewnią twórcy książki „Less Waste Polska”. Konferencja MADE FOR Restaurant odbędzie się 20 kwietnia w należącym do Teatru im. Juliusza Słowackiego Małopolskim Ogrodzie Sztuki w Krakowie. Partnerem wydarzenia jest Miasto Kraków - Europejska Stolica Kultury Gastronomicznej Kraków 2019.

Już po raz czwarty do Krakowa przybędą najważniejsi przedstawiciele polskiej gastronomii, którzy przeanalizują problemy dotykające branżę (m.in. marnotrawstwo żywności, nowe eko-prawo, zasadzki biznesowe czy zadziwiające zachowania gości) i przedstawią ich rozwiązania. Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się również eksperci zagraniczni – Lara Gilmore (Osteria Francescana, Modena, Food For Soul), Sarah Canet (PR Manager...



Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail