Dzbanek kranówki: wciąż rzadkość w polskich restauracjach

2015-03-12

Polacy wciąż zachowują rezerwę wobec wody pitej prosto z kranu, jednak liczba jej zwolenników rośnie. Co nas powstrzymuje przed piciem wody prosto z kranu? Głównie różnica w smaku, przekonanie o złej jakości i brak nawyku.

pws-2015-01e-06

To, że woda powinna być wolna od butelek, udowodnić chce Fundacja Sendzimira. Właśnie opracowała raport dotyczący nawyków Polaków w zakresie picia wody. Okazuje się, że 82 proc. badanych ufa wodzie z kranu po przegotowaniu, ale tylko 25 proc. z nich pija ją surową, a 23 proc. – filtrowaną (odpowiedzi: codziennie i prawie codziennie). Spośród tych, którzy piją kranówkę, 30 proc. robi to ze względu na to, że jest...

Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail