gastronomia

Jak własna marka piwa wzmacnia wizerunek lokalu gastronomicznego?

2020-07-16

Piwa rzemieślnicze w porównaniu do koncernowych to zestawienie dwóch zupełnie różnych światów. Choć koncerny nie widzą bezpośredniej konkurencji w browarach kraftowych, tak z rozwagą śledzą ich poczynania. Od jakiegoś czasu lokale gastronomiczne zauważają, że piwo rzemieślnicze to nie tylko świetny dodatek do jedzenia czy autonomiczny napój dla spragnionych. 

beer 2218900 640

Szczególnie Grupa Żywiec, która wprowadza na rynek coraz to bardziej odważne, jak na koncern, nowe serie produktów. Nawiązywanie do rzemiosła przez duże koncerny stwarza realną szansę na zwiększenie dynamiki rozwoju dla małych, regionalnych i rzemieślniczych browarów.
 - Jeżeli klientowi spodoba się i zasmakuje niestandardowy produkt wypuszczony na rynek przez koncern, to daje to realną szansę, że będzie w przyszłości szukał podobnych doznań smakowych, aż w końcu trafi na piwo w pełni rzemieślnicze. Dodatkowo patrząc na stale rosnącą w Polsce liczbę osób, które do świata piwnej rewolucji zostały wprowadzone dzięki ofercie nietuzinkowych produktów koncernów piwnych, branża piw rzemieślniczych nabiera coraz więcej optymizmu. Osoby, które świadomie sięgną po piwo kraftowe, zazwyczaj w tej sferze już pozostają. Co więcej, takie osoby niczym dobrą nowinę, niosą tę piwną rewolucję swoim najbliższym, znajomym czy za pośrednictwem mediów społecznościowych trafiają z nią do sieci. Dzięki temu osób, które chcą spróbować dobrego piwa, z dnia na dzień przybywa.  – przyznaje Agnieszka Łapaj, właścicielka...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail