FOR Solutions wspólnie z platformą MojStolik.pl przygotowało szereg sugestii i działań będących odpowiedzią na powyższe pytania, aby restauracje były w 100% przygotowane do pracy w nowych warunkach. Rusza kampania informacyjna Odpowiedzialna Restauracja – Odpowiedzialni Goście. Czasopismo „Restauracja” patronuje temu wydarzeniu.
Jak powstrzymać drugą falę pandemii w polskich restauracjach? Jak pomóc restauracjom utrzymać rentowność, przy czasem trudnych do wprowadzenia obostrzeniach? Jak zmobilizować gości, aby wspierali branże gastronomiczną oraz byli częstymi i odpowiedzialnymi bywalcami swoich ulubionych miejsc?
Rusza kampania informacyjna Odpowiedzialna Restauracja – Odpowiedzialni Goście.
FOR Solutions wspólnie z platformą MojStolik.pl przygotowało szereg sugestii i działań będących odpowiedzią na powyższe pytania, aby restauracje były w 100% przygotowane do pracy w nowych warunkach. W Polsce czas na modernizację relacji restauracje – goście. Ambasadorami akcji będą, m.in. polscy uznani restauratorzy.
Koronawirus, który wywrócił nasz świat do góry nogami na początku tego roku niestety nie odpuszcza. Jest wielce prawdopodobne, że na jesieni będziemy zmuszeni zmierzyć się z drugą falą epidemii i wprowadzone obostrzenia zostaną utrzymane na dłużej, a może i rozszerzone.
Takiej sytuacji, jaka miała miejsce w marcu, kiedy cały kraj praktycznie stanął, pewnie nie będzie, ale chcemy zapobiec rozszerzaniu restrykcji i nakręcaniu spirali strachu. Restauracje uczą się żyć w nowych warunkach i chcemy w tym pomóc. Edukując, tłumacząc, unowocześniając procesy biznesowe i uświadamiając gości, którzy też powinni walczyć o tą branżę. Świat bez restauracji i spotkań przy stole byłby straszny. – mówi Agnieszka Małkiewicz,inicjatorka akcji.
Platforma MojStolik.pl wraz z FOR Solutions chcą wspomóc restauratorów w przygotowaniu biznesu do kolejnej fali epidemii. W tym celu startuje kampania informacyjna ODPOWIEDZIALNA RESTAURACJA – ODPOWIEDZIALNI GOŚCIE, w ramach której zostaną zaproponowane restauratorom rozwiązania komunikacyjne i technologiczne będące odpowiedzią na potencjalne obostrzenia prawne, ekonomiczne i organizacyjne. Kampania skierowana jest też do gości restauracji i uświadamia im, jak ważne jest przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w restauracjach i barach. Zwraca też uwagę na dobre praktyki mające na celu wsparcie...