wsparcie gastronomii

Żądania Sztabu Kryzysowego Gastronomii Polskiej

2020-10-27

Sztab Kryzysowy Gastronomii Polskiej związku z brakiem odpowiedzi na petycję z dnia 21 października 2020 r., skierował tym razem żądania bezpośrednio na ręce  Olgi Semeniuk - ministra rozwoju, pracy i technologii.

 sztab

„Brak odpowiedzi, jak również pomijanie naszego Sztabu, oraz naszych organizacji w rozmowach przedstawicieli rządu RP z branżą gastronomiczną, na które powoływała się Pani Minister w swoich wystąpieniach medialnych w ostatnich dniach (Radiowa Jedynka, Radio Wnet) świadczą o braku wiedzy na temat branży gastronomicznej – czytamy w oświadczeniu Sztabu Kryzysowego. – Brak wiedzy przedstawicieli rządu RP skutkuje ośmieszaniem się Premiera Mateusza Morawieckiego na konferencjach prasowych i wywołuje uzasadnione protesty branży gastronomicznej.

 Informowanie opinii publicznej (Radio Wnet) w odpowiedzi na pytania redaktora Krzysztofa Skowrońskiego, że Ministerstwo wysyłało zaproszenia do Izby Gospodarczej Gastronomii Polskiej czy Sztabu Kryzysowego Gastronomii Polskiej jest wprowadzaniem w błąd słuchaczy.

 Celem Sztabu Kryzysowego jest Integrowanie Przedsiębiorców i pomoc Gastronomom w całej Polsce, nawet najdrobniejszym, a może szczególnie tym najdrobniejszym ich Pracownikom i ich Rodzinom.”

Sztab Kryzysowy Gastronomii Polskiej wraz z listem przesłał aktualne żądania, mając nadzieję, że zostaną uwzględnione w tworzonych właśnie przepisach prawnych „konsultowanych” z branżą gastronomiczną.

 

 ŻĄDANIA

1. Żądamy merytorycznego Planu dla Gastronomii Polskiej na najbliższe 6 miesięcy!!

Reaktywne i zupełnie nieprzewidywalne działania rządu powodują, że biznes gastronomiczny stał się całkowicie niezarządzalny. Jesteśmy gotowi jako Sztab Kryzysowy do aktywnego uczestniczenia w przygotowaniu takiego Planu, opartego o standardowy reżim sanitarny wpisany w strategię DDM (dystans, dezynfekcja, maseczki).

2. Żądamy zwolnienia ze składek na ubezpieczenia społeczne wszystkich przedsiębiorców oraz pracowników na okres 6 miesięcy, jako wsparcie dla...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail