Lavazza Qualità Rossa - nowa odsłona, ten sam niepowtarzalny aromat

2020-11-03

Idealna kawowa mieszanka , która przy każdym łyku wyzwala pozytywne włoskie wibracje, 
teraz w nowym opakowaniu i z nowoczesnym logo.

Warszawa, 30 Października 2020 – Lavazza, najpopularniejsza włoska marka kawy prezentuje odświeżoną wersję swojego ikonicznego już produktu Qualità Rossa. To popularna mieszanka, która codziennie oferuje możliwość doświadczania najwyższej jakości smaku. Z nowoczesnym wyglądem, spójnym z aktualnymi trendami, mieszanka pozostaje wierna swojemu oryginalnemu smakowi i aromatowi, ponownie potwierdzając pozycję,  idealnej, codziennej kawy  dla polskich konsumentów.

Odświeżona Qualità Rossa oferuje przyjemność płynącą z dobrej kawy o niepowtarzalnym aromacie, który każdego dnia...


Komunikaty Branżowe
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail