wsparcie gastronomii

Manifest dla polskiej gastronomii głosem wsparcia dla branży

2020-12-23

Manifest dla polskiej gastronomii powstał w celu wyrażenia poparcia klientów dla restauratorów, szefów kuchni, kucharzy, kelnerów, barmanów, menedżerów lokalii wszystkich zatrudnionych w sektorze gastronomii, których w Polsce jest ponad milion osób. Jego treść jest rezultatem wspólnej pracy 16 organizacji branżowych zrzeszonych w ramach Sztabu Kryzysowego Polskiej Gastronomii i przedstawicieli branży. Można go przeczytać i poprzeć na stronie manifestgastro.pl.

 Manifest

Sektor gastronomii, w którym w naszym kraju pracuje około miliona osób to branża najbardziej - obok kultury i turystyki - poszkodowana w związku z pandemią COVID-19. Szacuje się, że do końca listopada zamkniętych zostało około 8 tysięcy lokali, a pracę w gastronomii straciło nawet 150 tysięcy osób. Dziś, kiedy sytuacja z trudnej staje się dramatyczna, a „gastro” pogrąża się w bezprecedensowym kryzysie, potrzebne jest wsparcie wszystkich tych, którzy czekają na ponowne spotkanie przy stole. Przecież to właśnie dzięki gastronomii odkrywamy kulturę kulinarną, próbujemy nowych niespodziewanych smaków, budujemy relacje społeczne i siłę gospodarczą.

 

„Manifest dla polskiej gastronomii” trafi do władz rządowych, samorządowych a przede wszystkim ustawodawczych, mediów i opinii publicznej – wszystkich tych, od których zależy dziś los restauracji, kawiarni, barów i innych firm gastronomicznych. Trafi do tych, którzy są nadzieją na powrót do normalności, czyli bezpieczne rozmrożenie sektora i wspieranie go w nadchodzących miesiącach za pomocą różnych narzędzi – od programowego obniżania czynszów, zniesienia niepotrzebnych barier, po pomoc finansową czy regulacje płatności kredytowych. O wadze inicjatywy świadczy fakt, iż w jej poparcie zaangażowały się wszystkie liczące się organizacje branżowe polskiej gastronomii (ich pełną listę można znaleźć na


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail