przewoźnicy

Wizz Air Abu Zabi - na początek Ateny

2021-01-03

Wizz Air Abu Zabi, najmłodsza linia lotnicza Zjednoczonych Emiratów Arabskich, potwierdziła, że Ateny będą pierwszym miejscem w siatce połączeń z Międzynarodowego Portu Lotniczego Abu Zabi. Loty rozpoczną się 15stycznia 2021 roku. Bilety dostępne są już w sprzedaży na stronie wizzair.com (dostępna jest również strona w języku arabskim) lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

Ateny

Ponadto 4 lutego 2021 roku linia rozpocznie loty z Abu Zabi do Salonik.

Wizz Air Abu Zabi jest spółką joint venture utworzoną między ADQ oraz Wizz Air Holdings Plc. 

Wstępnie ogłoszono również połączenia do Aleksandrii, Kutaisi, Larnaki, Odessy i Erywania.  Loty do tych miast zostaną uruchomione jak tylko znajdą się na liście państw bezpiecznych. Kolejne kierunki będą ogłoszone, gdy linia powiększy swoją flotę w Abu Zabi w nadchodzących miesiącach.

Najniższy ślad środowiskowy linii wśród konkurencji w regionie będzie możliwy dzięki flocie składającej się z nowych samolotów typu Airbus A321 neo.

Aby pomóc pasażerom i załodze podróżować bezpiecznie i bezproblemowo, linia Wizz Air wdrożyła dodatkowe procedury w zakresie higieny ułatwiające utrzymywanie dystansu fizycznego podczas wchodzenia na pokład oraz zwiększenie czystości w samolocie. Należy pamiętać o konieczności podróżowania w maseczce - jest to obowiązek załogi oraz pasażerów. Ponadto członkowie załogi są zobowiązani do noszenia rękawiczek. Samoloty Wizz Air są regularnie poddawane procesowi zamgławiania kabiny z wykorzystaniem preparatów antywirusowych, a także  - przestrzegając rygorystycznego dziennego harmonogramu czyszczenia – wszystkie samoloty linii przechodzą nocną dezynfekcję również przy użyciu środków zwalczających wirusy. Pasażerowie są proszeni o dokonywanie w miarę możliwości płatności zbliżeniowych podczas zakupów na pokładzie. Należy zachować dystans fizyczny zgodnie z wytycznymi władz lokalnych oraz wykupować dodatkowe usługi online (m.in. bagaż rejestrowany, WIZZ Priority, usługa fast track), aby zminimalizować kontakt fizyczny na lotnisku. Pasażerowie powinni odprawiać się drogą elektroniczną oraz dokonywać płatności online za usługi (m.in. wykupując dodatkowy bagaż), aby zminimalizować zbędny kontakt fizyczny na lotnisku.


Aktualności

To też może Cię zainteresować







W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail