przewoźnicy

FlixBus rozpoczyna odbudowę oferty – nowe połączenia już od 20 maja

2021-05-13

FlixBus ogłosił plan odbudowy oferty w 2021 roku. Pierwsze połączenia wystartują już 20 maja, a kolejne będą uruchamiane etapami, w miarę rosnącego zapotrzebowania i luzowania obostrzeń. Łącznie tego lata FlixBus Polska planuje udostępnić ponad 200 krajowych i 140 zagranicznych kierunków. Na dobry początek dostępne są bilety w promocyjnej cenie od 0,99zł.

Flix

Zarówno my, jak i nasi partnerzy autobusowi jesteśmy w pełni gotowi na nadchodzący sezon i cieszymy się, że możemy ponownie udostępnić pasażerom bezpieczne i wygodne podróże po Polsce i Europie – mówi Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBusa w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich – Plany mamy ambitne i zamierzamy je realizować w kilku etapach. Od dziś w sprzedaży dostępne są najpopularniejsze linie krajowe i międzynarodowe, które ruszą już 20 maja, a także sezonowe, które wystartują pod koniec czerwca. Liczymy, że już niedługo będziemy mogli przywracać oraz dodawać coraz więcej atrakcyjnych kierunków również pod kątem letnich wyjazdów.

Łącznie od 12 maja w sprzedaży znajdzie się ponad 30 krajowych i międzynarodowych połączeń FlixBus Polska obsługiwanych przez 19 lokalnych partnerów autobusowych. Najpopularniejsze kierunki:

Krajowe: Warszawa, Kraków, Zakopane, Lublin, Wrocław, Gdańsk, Szczecin, Katowice, Łódź

Międzynarodowe: Berlin, Praga, Wiedeń, Amsterdam, Drezno, Hamburg, Paryż, Lyon

Sezonowe: Krynica Morska, Jastrzębia Góra, Szczawnica, Split

Z okazji rozpoczęcia nowego sezonu na wszystkich kursach FlixBus Polska realizowanych od 20 maja do 18 czerwca 2021 dostępne są bilety w promocyjnej cenie 0,99zł – łącznie jest to aż 4500 biletów. Promocja trwa do 14 maja 2021 lub do wyczerpania puli biletów promocyjnych.

Usprawnienia technologiczne #TravelTech

Miniony rok został przez firmę w dużej mierze wykorzystany na projektowanie i wdrożenie nowych rozwiązań technologicznych, które jeszcze bardziej uproszczą korzystanie z usług FlixBusa już od momentu zakupu biletu aż do wygodnego, kompleksowego zarządzania rezerwacją. W kwietniu udostępniona została nowa, zautomatyzowana sekcja pomocy dla pasażerów, która pozwala na znacznie szybszą realizację zgłoszeń. Unowocześniony portal pomocy został wyposażony w dynamiczne, bardziej intuicyjne formularze, które pozwalają na szybsze znalezienie odpowiedzi na pytanie lub uzyskanie pomocy z biura obsługi klienta. W ciągu minionego roku wprowadzone zostały także takie udogodnienia jak system pełnej rezerwacji miejsc, automatyczny zwrot środków za bilet, a funkcja „Gdzie jest mój FlixBus?” została rozszerzona na wszystkie linie, również te realizowane w częściowej współpracy z FlixBusem.


Aktualności

To też może Cię zainteresować







W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail