Coffeedesk ze wzrostami przekraczającymi plany spółki, 
zapowiada drugą emisję akcji

2021-09-13

Coffeedesk - jedna z najszybciej rozwijających się firm w branży food & beverage w regionie CEE - osiągnęła w czasie pandemii wyniki lepsze niż pierwotnie planowała. W 2020 roku sprzedaż polskiego lidera eCommerce w segmencie kawy, podskoczyła aż 44% a w H1 2021 o kolejne 38,6%. Coffeedesk rozpocznie drugą emisję akcji w ramach crowdfundingu udziałowego jeszcze w 3Q 2021. Pozyskane środki spółka chce przeznaczyć na rozwój autorskiego modelu sprzedaży omnichannel, w tym wdrażanie kolejnych rozwiązań AI wspierających handel B2B i B2C oraz otwarcie kolejnych kawiarni.

7d9f6f29ea7a31c40cad8fcfadeb828c

Kawowy omnichannel  

Coffeedesk został założony w 2011 roku w Kołobrzegu przez Łukasza Wichłacza i Marcina oraz Jacka Gardzielików - przyjaciół z jednego osiedla, którzy szukali dobrego pomysłu na biznes  w segmencie HoReCa. W ciągu dekady stworzyli oni jedną z największych polskich firm omnichannel (czyli oferujących produkty w różnych kanałach sprzedaży, które wzajemnie się uzupełniają). Dziś należąca do All Good SA spółka to 170 pracowników w Polsce i Europie, biura w Kołobrzegu, Szczecinie i Warszawie. Ale przede wszystkim to krajowy lider eCommerce na rynku kawy, wchodzący na kolejne rynki świata. Firma już teraz wysyła zamówienia do ponad 40 krajów. - Klienci chcą mieć pod kontrolą to kiedy i gdzie robią zakupy, a możliwość płynnego poruszania się między wieloma kanałami sprzedaży zwiększa atrakcyjność w oczach konsumentów - tłumaczy Łukasz Wichłacz, CEO Coffeedesk.

Misją Coffeedesk jest tzw. Supreme Service - ponadstandardowa obsługa, przekraczająca oczekiwania kawoszy, zarówno pod względem jakości produktów, jak i sposobu ich kupowania. Firma realizuje średnio 14 tys. zamówień miesięcznie przez platformy internetowe B2C i B2B.
W sprzedaży ma 4100 produktów: kawę, w tym najwyższej jakości kawę specialty, a także herbatę
i akcesoria dla...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail