Jedzenie jest „Często Dobre Dłużej”. W rewolucyjną kampanię Too Good To Go włączają się największe marki. Na konsumentów odwiedzających w najbliższym czasie sklepy czeka prawdziwa rewolucja. A to za sprawą wyjątkowej kampanii Too Good To Go, która rozpoczyna się 29 września. Sięgając po ulubione produkty m.in. Danone, FRoSTA, Winiary czy Kaufland kupujący będą mogli natknąć się na nieznane dotąd oznaczenia. To specjalne piktogramy umieszczone na tysiącach opakowań zaraz obok daty „najlepiej spożyć przed”. Nowe symbole mają pomóc w walce z marnowaniem żywności i zachęcić do wykorzystywania swoich zmysłów w ocenie świeżości produktu. Kampania została objęta honorowym patronatem Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Banków Żywności.
Właściciel najpopularniejszej aplikacji przeciwdziałającej marnowaniu żywności Too Good To Go zaprosił do współpracy największych producentów i znane sieci handlowe w ramach kampanii „Często Dobre Dłużej”. Skala działania jest ogromna. Miesiące ciężkiej pracy zaowocują w najbliższych miesiącach nową identyfikacją na opakowaniach tysięcy ulubionych produktów spożywczych Polaków. Wszystko po to, by wiele z nich nie wylądowało niepotrzebnie w koszu.
Podczas oficjalnej inauguracji kampanii przedstawiciele partnerów uroczyście podpisali pakt zobowiązując się do inicjowania działań edukacyjnych z zakresu rozumienia dat ważności. Do kampanii włączyło się już wiele marek: Baron The Family, Brodowski Owoce, Cherry Tree, Dan Cake, Danone, Danio, FRoSTA, Herbapol, Kaufland, Krokus, Nestle, Ogródek Dziadunia, Pan Pomidor, Pszczelarz Kozacki, Puffins, Soligrano, Spiżarnia Rydzyńska, Wege Siostry, Winiary oraz Zjedz sobie. Partnerzy akcji zachęcają Popatrz, Powąchaj, Posmakuj – sprawdź zanim wyrzucisz! Specjalne oznaczenia mają nam przypominać o tych trzech prostych krokach, które pomogą ograniczyć skalę marnowania produktów oznaczonych datą „najlepiej spożyć przed”.