Diety pudełkowe coraz częściej inwestują w reklamę

2021-10-12

Diety pudełkowe to jedna z najbardziej dynamicznie rosnących branż w Polsce. Ubiegłoroczny rynek diet cateringowych wart był już miliard złotych! Przybywa też firm oferujących tego typu usługi, co pociąga za sobą konieczność wyróżnienia się na tle konkurencji. Coraz więcej firm sięga po profesjonalistów i buduje silne kampanie reklamowe, pokazujące korzyści, ofertę oraz budujące pozycję firmy. Zatrudnia także gwiazdy, które stają się ambasadorami marek. 

 Maciej Stuhr Agnieszka Wiedlocha

Nice To Fit You, catering dietetyczny oferujący duży wybór smaków - od kuchni wegetariańskiej, nisko węglowodanowej czy bezglutenowej – aż po dietę skomponowaną z myślą o smakoszach i bywalcach modnych restauracji działa zgodnie z rosnącym...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail