Ostatnie dwa lata były dla branży gastronomicznej okresem sporych wyzwań. Jednak pomimo niesprzyjających warunków Starbucks cały czas realizuje założone wcześniej cele rozwoju marki. W mijającym roku sieć kawiarni świętowała 50-lecie swojego istnienia, otworzyła 2 nowe kawiarnie i dynamicznie rozwijała kanał delivery. Z optymizmem spogląda w rok 2022, na który planuje kolejne wyzwania.
„W Starbucks nie boimy się wyzwań ani trudnych warunków.Wypracowaliśmy rozwiązania pozwalające na funkcjonowanie w nowej rzeczywistości. Już na początku pandemii dostosowaliśmy nasze procesy i zasady operacyjne do zaistniałej sytuacji, dzięki czemu dużo łatwiej przeszliśmy przez rok 2021. W czasie lockdownów nie tylko utrzymaliśmy sympatię naszych stałych Gości, ale także zagościliśmy w sercach wielu nowych osób, dzięki systematycznemu rozwijaniu kanału delivery i poszerzeniu współpracy z agregatorami o Pyszne.pl i Uber Eats.” – opowiada Vedran Modrić, Dyrektor Operacyjny Starbucks Polska.
Dostarczanie ulubionych produktów pod same drzwi niejednokrotnie doceniali Goście kawiarni, szukający choć odrobiny normalności w tych niecodziennych czasach. Specjalnie dla nich marka wprowadziła także wiele nowości w swoim menu.
W wakacje, po raz pierwszy po dłuższej przerwie, Starbucks otworzył nową kawiarnię w Gdańsku przy ul. Rajskiej, a następną w listopadzie w Łodzi, naprzeciwko stacji dworca nazywanej przez mieszkańców miasta Stajnią Jednorożców. Cieszą się one sporym zainteresowaniem. ,„To wspaniale móc znowu spotykać się z naszymi Gośćmi i widzieć jak wspólnie spędzają czas, dzielą się swoimi emocjami. Czuć, że znów jesteśmy wszyscy razem w naszej ulubionej kawiarni. Wspólne wyjście poza dom, spotkania z przyjaciółmi, kawa, która łączy – to taki oddech radości w tych trudnych czasach. Częścią filozofii marki jest koncepcja trzeciego miejsca między pracą a domem, stworzenie przestrzeni zarówno do rozmów i spotkań, jak i...