Mamy ambitne plany

Już dzisiaj według różnych statystyk jesteśmy na siódmym, ósmym lub dziewiątym miejscu wśród polskich touroperatorów. Atak na wyższe miejsce rankingowe jest możliwy i mamy na niego wielki apetyt – mówi Maciej Nykiel, prezes zarządu biura podróży Nekera.

r12rt 593628 669064

Biuro wystartowało tuż przed wybuchem pandemii w Europie. W planach pierwszego, rozruchowego sezonu mieliście m.in. wyjazdy do Włoch. Jakie działania podjęliście w tym pierwszym momencie?

 Nekera ma wieloletnią strategię rozwoju, którą konsekwentnie realizujemy pomimo przeciwności covidowych. Modyfikacji podlegały w ostatnim czasie zarówno nasze produkty turystyczne, które oferujemy w zależności od sytuacji pandemicznej (np. znacznie poszerzona oferta w Polsce), jak i metody oraz kanały sprzedaży, bo na przestrzeni ostatnich dwóch lat możemy mówić nawet o „ultra last minute”. Konsekwentnie jednak realizujemy nasze cele biznesowe. Strategia firmy to nie tylko dywersyfikacja produktowa, intensywniejsze wejście w nowoczesne technologie, ale także rozwój sieci sprzedaży. Po niespełna dwóch latach działalności współpracuje z nami już 56 biur partnerskich (w systemie franczyzowym) i 1860 biur agencyjnych. W tym roku zwiększyliśmy już trzykrotnie zatrudnienie. 1 października otworzyliśmy nasze kolejne biuro operacyjne centrali: wynajęliśmy 300-metrowy biurowiec na warszawskiej Ochocie i cały czas rekrutujemy utalentowane osoby, chcące współtworzyć sukces biura podróży Nekera. 

Nekera była świeżo otwartym biurem w momencie wybuchu pandemii. Czy udało się skorzystać z jakichś form pomocy?

Niestety nie było tego wiele. Ani ustawodawca, ani organizacje branżowe nie reagowały na nasze apele, aby programem pomocowym objąć także nowe spółki, dopiero co zaczynające działalność i otwierane, jak nasza, tuż przed covidem. Aby skorzystać z tarczy, trzeba było wykazać spadek...


Wydanie: 12/2021, WYWIAD
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail