Too Good To Go przygląda się trendom na 2022 rok. Na celowniku znalazły się m.in. nostalgia food, smart food shopping czy ultraurban farming. To obszary zero waste oraz wszelkie działania zmierzające do zainicjowania zmian społecznych w zakresie niemarnowania żywności i zrównoważonego rozwoju. Co kryje się pod wspomnianymi pojęciami? Jak będziemy manifestować te trendy w 2022 roku?
Too Good To Go wraz z Trendradar przygotowało przegląd trendów, które w tym roku będą nam szczególnie bliskie. Główną osią jest tematyka zero waste, żywność oraz ograniczenie marnowania. Część z nich rozwijała się już w ubiegłych latach, jednak pojawiły się też nowe dotąd znane nielicznym.
Nasze działania od dawna realizujemy w duchu zrównoważonego rozwoju, ponieważ wpisane jest to w filozofię To Good To Go. Pragniemy zachęcać społeczeństwo do świadomych wyborów i stosowania proekologicznych rozwiązań, by wspólnie realizować misję ograniczenia marnowania żywności. Teraz postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się trendom w obszarze zero waste, zestawić je z naszą działalnością oraz zainspirować siebie i innych na Nowy Rok! – mówi Anna Kurnatowska, Country Manager Too Good To Go.
Co zatem będzie miało największą siłę rażenia w 2022 roku w oczach Moniki Boryckiej z TrendRadar? W tym roku na mapie eko-trendów w centrum zainteresowania jest zero waste i nic w tym dziwnego, bo jest to megatrend, który z roku na rok przybiera na sile. Przenika się on również z takimi "zielonymi" trendami jak dieta klimatyczna, nostalgia food, smart food, eco-tech czy poszukiwaniem nowych, bardziej zrównoważonych i naturalnych materiałów, które można innowacyjnie wykorzystać np. jako zamienniki nie-ekologicznych produktów. Rok 2022 to w obszarze naszych konsumenckich postaw powrót do tradycji,...