KORZYŚCI DLA CZŁONKÓW – WSPÓŁPRACA, DOSTĘP DO INFORMACJI I DUŻO WIĘKSZA SPRAWCZOŚĆ

Obostrzenia związane z omikronem powodują, że jak najbardziej aktualny jest temat zwolnienia z ZUS i dopłat do wynagrodzeń w wypadku przedsiębiorców działających pod naszymi kodami PKD i notujących stratę obrotów. Ograniczenie pojemności obiektów i hoteli oraz nieskuteczna prawnie formuła kontroli szczepień ma na nas wpływ równoznaczny z ograniczeniem działalności – mówi Łukasz Adamowicz, prezes Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether, wiceprezes SOIT, wiceprezes Grupy BFC.

r202201rt 185347 875044

Dlaczego RPSiW TUgether przekształciło się w federację? Co to zmieni w stosunku do dotychczasowych form działania?

 Decyzja o przekształceniu w federację jest naturalnym etapem rozwoju TUgether. Zaczęło się od oddolnego impulsu, „pospolitego ruszenia na barykady”. Zaczęliśmy zdawać sobie sprawę, że jednym z powodów, dla których przemysł spotkań i wydarzeń cierpi, był chroniczny brak reprezentacji – w debacie publicznej, w administracji państwowej, a także wśród klientów. Zrozumieliśmy, że poza walką o przetrwanie czeka nas także wieloletnia odbudowa. Korzystając z istnienia na rynku wyspecjalizowanych w swoich obszarach, profesjonalnych organizacji samorządu gospodarczego, zaproponowaliśmy formułę skutecznego wspólnego działania. Poszczególne organizacje skupią się na wspieraniu firm członkowskich w prowadzeniu biznesów w swoich obszarach MICE, z kolei federacja skoncentruje się na promocji przemysłu spotkań i wydarzeń, badaniach rynku i reprezentacji przed administracją publiczną i w debacie społecznej. Przechodzimy do działań długofalowych, a te, aby były skuteczne, wymagają struktury i organizacji. Podpisanie przez 15 organizacji aktu założycielskiego Federacji RPSiW TUgether jest potwierdzeniem przyjęcia na siebie zobowiązania długofalowego działania, odpowiedzialności za rozwój federacji, wsparcia, także finansowego, przez każdą z nich. Myślę, że staliśmy przed wyborem zorganizowania się i dalszego działania albo rozejścia. Cieszę się, że dojrzeliśmy do tego, aby działać razem nadal. Wierzę, że ta decyzja zmieni rynek, w tym rynek turystyczny, na którym pracujemy. 

Jakie są najpilniejsze działania do podjęcia przez federację?

Takich działań jest kilka. Prowadzimy dialog z PFR i...


Wydanie: 1/2022, WYWIAD
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail