PANDEMIA WYMUSIŁA NA NAS CAŁKOWITĄ ZMIANĘ SPOSOBU MYŚLENIA O BIZNESIE

Ruszamy teraz z nową, zaawansowaną platformą technologiczną, która pozwoli na lepszą integrację z innymi rynkami w ramach grupy Secret Escapes – mówi Agata Szulc, CEO Travelist.pl.

r202203rt 249529 343865

Co wyróżnia Travelist.pl na rynku rezerwacji i sprzedaży usług turystycznych?

 Większość portali rezerwacyjnych skupia się na tym, by zaoferować klientom jak najszersze możliwości wyboru. My poszliśmy innym tropem – osoby korzystające z Travelist.pl dostają sprecyzowane, specjalnie wyselekcjonowane oferty, dopasowane do ich potrzeb. W naszej bazie znajdują się tylko sprawdzone obiekty, o najwyższym standardzie obsługi i wyposażenia. Udało nam się to osiągnąć dzięki stosowaniu ściśle określonych kryteriów, którymi kierujemy się przy wyborze hoteli dostępnych na naszym portalu. Ponadto poza noclegiem klienci Travelist.pl dostają zwykle w pakiecie wiele innych usług, takich jak wyżywienie, dostęp do basenu, atrakcje SPA czy animacje dla dzieci. Stawiamy też na inspirację i wartościowe treści niezwiązane bezpośrednio ze sprzedażą – aktywnie tworzymy magazyn podróżniczy, który służy konsumentom za przewodnik i pomoc w wybraniu celu kolejnych wypraw. 

Portal ma silną pozycję na rynku. Jak udało się ją osiągnąć? Co było kluczowe w rozwoju?

Oprócz wyselekcjonowanej bazy obiektów oraz gwarancji, że sprzedawane przez nas pakiety zawsze są w najlepszej cenie na rynku, postawiliśmy na wsłuchiwanie się w potrzeby Polaków – i odpowiadanie na nie. Nasza oferta jest dopasowywana do aktualnie panujących trendów, a zdarza się też, że udaje się nam je wyprzedzić. Od początku ogromną wagę przywiązujemy do personalizacji. Badamy zachowania i preferencje naszych użytkowników, by móc jak najlepiej odpowiedzieć na oczekiwania poszczególnych segmentów. Ponadto za pośrednictwem „Magazynu Travelist” dajemy konsumentom gotowe pomysły na spędzenie wolnego czasu. Można tam znaleźć szczegółowe plany zwiedzania popularnych miast w weekend czy artykuły poświęcone najlepszym hotelom SPA...


Wydanie: 3/2022, WYWIAD
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail