przewoźnicy

PKP Intercity nawiązuje współpracę z mPay

2022-05-31

Zgodnie z zapowiedziami sprzed kilku miesięcy, PKP Intercity rozszerza sieć sprzedaży. Od 31 maja br. bilety na połączenia przewoźnika można kupić także przez aplikację mPay.

pkp

Pojawienie się oferty PKP Intercity na nowej platformie, o stale rosnącej popularności, przybliża możliwość łatwego zaplanowania podróży koleją. To także duże ułatwienie dla podróżnych korzystających z transportu mieszanego. Aplikacja mPay umożliwia m.in. zakup biletów komunikacji miejskiej w wielu polskich miastach.

Cieszymy się z pozyskania nowego partnera. Popularność kolei będzie nadal rosła w najbliższych latach, dlatego dążymy do tego, aby zakup biletów na połączenia PKP Intercity był jak najprostszy. Jest to także szansa dla naszych partnerów na współpracę na łatwych
i atrakcyjnych zasadach, dzięki którym zyskają jeszcze większą liczbę użytkowników. Zapraszamy do współpracy kolejne podmioty, które są zainteresowane sprzedażą biletów na połączenia PKP Intercity – mówi Tomasz Gontarz, Członek Zarządu PKP Intercity.

Wprowadzenie do aplikacji możliwości zakupu biletów PKP Intercity znacznie uzupełnia naszą ofertę usług mobilnych ułatwiających podróżowanie, do której należą m.in. zakup biletów kolei regionalnych, biletów komunikacji miejskiej, regulowanie opłat za parkowanie czy za przejazd autostradami. Maksymalizacja korzyści dla naszych klientów jest naszym priorytetem. Mamy nadzieję, że nowa usługa zwiększy funkcjonalność i zadowolenie użytkowników aplikacji mPay, a także pozwoli zwiększyć liczbę obsługiwanych pasażerów przez naszego Partnera PKP Intercity - mówi Andrzej Basiak, Prezes Zarządu mPay S.A.

Współpraca odbywa się w ramach nowego modelu sprzedaży agencyjnej, który PKP Intercity wprowadziło we wrześniu 2021 r. Wyróżnia się on ujednoliconymi warunkami handlowymi dla wszystkich partnerów, co znacznie upraszcza kwestie formalne związane z nawiązaniem współpracy.

Cel: jak najłatwiejszy zakup biletów PKP Intercity

Rozszerzenie sieci sprzedaży biletów to kolejny krok w realizacji strategii PKP Intercity, która jako jeden z kluczowych celów wyznacza usprawnienie i uproszczenie procesu obsługi podróżnych poprzez wprowadzenie kolejnych rozwiązań cyfrowych.

W ciągu kilku najbliższych lat PKP Intercity planuje m.in. wprowadzić nowoczesny system sprzedaży biletów, uruchomić program lojalnościowy, rozwijać zdalne kanały sprzedaży czy uruchomić platformę multimedialną na pokładach pociągów. Jeszcze w 2022 roku pasażerowie będą mogli korzystać z nowej, łatwej w obsłudze aplikacji mobilnej PKP Intercity, która jest projektowana zgodnie z najnowszymi trendami i będzie oferowała szereg ułatwień dla podróżnych.


Polecamy

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail