Poszukaj REsetu na polskiej wsi

Polska Organizacja Turystyczna kieruje wzrok turystów na tereny wiejskie, które są jednym z popandemicznych trendów wyjazdowych.

r202206rt 804003 759314

 Murale znajdujące się do końca czerwca w Warszawie i Krakowie zachęcały do REsetu blisko natury. Turystyka wiejska to jedna z najważniejszych gałęzi turystyki. Kampania REset jest odpowiedzią na potrzeby turystów krajowych, którzy szukają oddechu od wielkomiejskiego trybu życia, głównie zapracowanych mieszkańców polskich miast. Polska Organizacja Turystyczna chce zainspirować nas do poznawania nieznanych zakątków kraju oraz aktywnego rodzinnego spędzania czasu w miejscach przyciągających swoją lokalnością i autentycznością. Celem kampanii jest promocja turystyki wiejskiej oraz najlepszych kierunków agroturystycznych wśród mieszkańców miast. Bogata oferta wypoczynku na wsi stanowi atrakcyjną formę spędzenia wolnego czasu, zwłaszcza dla osób z dużych ośrodków miejskich, turystów aktywnych oraz rodzin. Dużym wsparciem wyjazdów „na wieś” jest program Polski Bon Turystyczny, z którego można opłacić pobyt w obiektach agroturystycznych. – Dostrzegamy rosnący popyt na tę formę wypoczynku. Wyjazdy na tereny wiejskie, szczególnie we wschodnich regionach Polski, pozwalają uciec od codziennego pędu, wyciszyć się i nabrać sił blisko natury. Chcemy zachęcić mieszkańców miast do krótkiego lub dłuższego REsetu i czerpania wszystkimi zmysłami tego, co najlepsze do zaoferowania ma polska wieś – zachęca Rafał Szmytke, prezes POT. Nazwa kampanii REset stanowi także inspirującą grę słów przez nawiązanie do odpowiedzi na maile „RE” oraz „set” oznaczającego ustawienie, a w tym przypadku gotowość do wyruszenia w Polskę. Do pomalowania 90 m kw. wykorzystano ekologiczną farbę elewacyjną KNOxOUT, która redukuje szkodliwe tlenki azotu do 0,44 gram na metr kwadratowy, co można porównać z działaniem jednego średniej wielkości drzewa. Ważnym elementem muralu jest wianek mający w najszerszym punkcie 3 m kw. W Warszawie składa się on z dwóch, a w Krakowie z trzech części. Projekt został zrealizowany ze wsparciem Grupy RW- -MalujemyMurale.pl. 


Wydanie: 6/2022, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail