Nowa kampania Ras Al Khaimah

Hasłem nowej, letniej kampanii jest RAKation. Poza tym na turystów, którzy udadzą się do tego emiratu czeka wiele promocji i dodatkowych atrakcji. Biuro Promocji i Rozwoju Turystyki Ras Al Khaimah (RAKTDA) rozpoczyna nową letnią kampanię RAKation zapraszającą do spędzenia wakacji w tym najbardziej autentycznym emiracie i odkrywania niekończących się przygód oraz atrakcji. Promocja RAKation obowiązuje od 15 czerwca do 15 września 2022 r. Goście rezerwujący pobyt na co najmniej trzy noclegi w Ras Al Khaimah w jednym z hoteli uczestniczących w promocji dostaną dwa bezpłatne bilety na Jais Sledder – najnowszą atrakcję na górze Jebel Jais. Jais Sledder to najdłuższy tor saneczkowy w regionie (1840 m), pełny ekscytujących zakrętów i serpentyn. Goście mogą dzielić się wrażeniami z bliską osobą lub pojechać w pojedynkę, z prędkością do 40 km/ godz. To zabawny sposób na rozkoszowanie się oszałamiającymi pejzażami północnej części emiratu. Uczestnicy promocji RAKation będą mogli skorzystać z bezpłatnego transportu autobusowego z kluczowych lokalizacji w Ras Al Khaimah do Jebel Jais, a także 30 proc. zniżki na inne górskie atrakcje, w tym na lot najdłuższą tyrolką na świecie, Jais Sky Tour (sześć krótszych tyrolek) i na posiłek w położonej najwyżej w Zjednoczonych Emiratach Arabskich restauracji 1484 by Puro, oferującej zapierające dech w piersiach widoki na górskie szczyty. Ponadto każdy, kto opublikuje zdjęcie lub film na swoim profilu na Instagramie z #RAKation, automatycznie weźmie udział w specjalnym losowaniu jednego z sześciu trzydniowych pobytów w emiracie.


Wydanie: 6/2022, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail