Dominikana, Meksyk, Kuba, Tajlandia – do tych egzotycznych miejsc Rainbow zabierze klientów już tej jesieni.
Już na początku listopada z nowo otwartego pirsu zachodniego Terminalu T2 w Gdańsku klienci spragnieni egzotycznych wakacji polecą z Rainbow bez przesiadek i międzylądowań, komfortowym dreamlinerem do Meksyku, Dominikany, Tajlandii oraz na Kubę. Egzotyczną falę rozpocznie Dominikana (Puerto Plata) już 4 listopada, a po niej będą Meksyk (Cancun) 5 listopada, Tajlandia (Bangkok) 6 listopada i Kuba (Varadero) 29 grudnia. Wyloty będą się odbywały raz w tygodniu: Dominikana – piątki, Meksyk – soboty, Tajlandia – niedziele, Kuba – czwartki. Oznacza to, że tygodniowo Rainbow zabierze na egzotyczne wakacje ponad tysiąc pasażerów z Gdańska. – Tym, co nas wyróżnia, jest nie tylko największy wybór kierunków realizowanych bezpośrednio dreamlinerami, ale także największa liczba portów lotniczych je obsługujących. Po bardzo udanym ostatnim sezonie zimowym doszliśmy do wniosku, że warto inwestować w rozwój siatki połączeń, aby trafić z ofertą do tych klientów, którzy do tej pory musieli odbyć dość długą drogę do innych miast w Polsce, aby móc wylecieć na egzotyczne wakacje. Tym samym do lotniska w Warszawie, Katowicach oraz Poznaniu, w tym roku dołącza Gdańsk. Trójmiasto i cała północna część Polski w naszej ocenie ma bardzo duży potencjał. Mamy zatem nadzieję, że klienci pokochają Tajlandię, Kubę, Dominikanę oraz Meksyk – mówi Maciej Szczechura, członek zarządu Rainbow. Realizacji tak dużego przedsięwzięcia z pewnością pomoże otwarty 23 czerwca tego roku nowy pirs zachodni Terminalu T2. Oznacza to więcej bramek odlotowych, punktów paszportowych w części wylotowej i przylotowej, rękawów i miejsc odbioru bagażu. Wpłynie to znacząco na szybkość i wygodę obsługi pasażerów. Sama gala otwarcia poprzedzona została prezentacją oferty Rainbow z wylotami z Gdańska połączoną ze zwiedzaniem nowej części terminalu. Uczestniczyło w niej prawie 200 sprzedawców i agentów z całego regionu. – Cieszy nas znakomita współpraca z lotniskiem. Udało nam się połączyć nasz event skierowany do sieci sprzedaży prezentujący ofertę egzotyczną z Gdańska z imprezą otwarcia nowego pirsu. Dzięki temu agenci i sprzedawcy mogli dowiedzieć się wszystkiego o gdańskiej ofercie, ale też zobaczyć nowoczesny terminal, z którego nasi wspólni klienci polecą na wakacje. Wyeksponowaliśmy także bardzo mocno markę Rainbow niemal na całym lotnisku, na którym realizujemy działania promocyjne na niespotykaną wcześniej skalę – zaznaczył Maciej Szczechura.