Nowa kampania DZT

Niemcy, których znaczenie na europejskim i światowym rynku turystycznym rośnie od dłuższego czasu, starają się zbudować nowy, zdrowy model turystyki.

r202206rt 843248 851375

 Zdrowy, a więc nieobciążający nadmiernie środowiska (zarówno naturalnego, jak i kulturowego), zapobiegający zjawisku overtourismu i dający szanse na rozwój również mniejszym i mniej znanym ośrodkom. Nowa kampania wpisuje się w tę tendencję. Jej celem będzie promocja małych i średnich miast, jak również mniej znanych dzielnic dużych miast. Kładzie nacisk na miejsca, które pragną odrodzić się turystycznie w popandemicznym okresie. Promowane będą więc mniej znane wydarzenia i spotkania kulinarne i lokalne. Nowe działania wspierać będą m.in. miejscowe piwowarstwo, winiarstwo i trendy kulinarne. Turyści będą mogli odkryć lokalne rzemiosło i rękodzieło. 


Wydanie: 6/2022, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail