przewoźnicy

FlixBus i Shopee – wspólna wakacyjna promocja

2022-08-10

Sezon wakacyjny w pełni, a letnie miesiące to dla wielu czas wzmożonych wydatków związanych z wyjazdami. Dlatego na ostatni miesiąc wakacji FlixBus rozpoczął współpracę z Shopee, przygotowując specjalną ofertę zniżkową. Dzięki wspólnej kampanii obu marek klienci mogą zaoszczędzić zarówno na podróżach, jak i zakupach na platformie Shopee. Letnia promocja jest już aktywna i  potrwa do 9 września.

FlixBus media

Okres wakacyjny sprzyja planowaniu bliższych i dalszych podróży, które wiążą się często z wieloma nieprzewidzianymi kosztami. Ze względu na rosnące ceny produktów i usług, obecny sezon może być dla wielu osób szczególnie wymagający.  Dlatego też FlixBus wraz z Shopee postanowiły uruchomić wspólną kampanię, która może pomóc ograniczyć wakacyjne wydatki. W ramach partnerstwa użytkownicy Shopee mogą korzystać ze zniżek na letnie przejazdy po całej Polsce i Europie, a pasażerowie FlixBusa mogą dokonać pierwszych zakupów na Shopee z atrakcyjnym rabatem.

Shopee, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom użytkowników, nie tylko zapewnia dostęp do milionów produktów w przystępnych cenach na swojej platformie, ale także dba o szeroki wybór dodatkowych zniżek – w tym wypadku zniżki wakacyjnej pozwalającej na wymarzone podróże.

Jak to działa / szczegóły promocji?

  • Nowi użytkownicy, którzy dokonają pierwszych zakupów na stronie www.shopee.pl bądź w aplikacji Shopee z użyciem kodu FLIXBUS, otrzymają rabat -15zł na pierwsze zakupy w Shopee (od wartości minimalnej 16zł), z darmową dostawą.
  • Po potwierdzeniu otrzymania zamówienia użytkownicy otrzymają z kolei indywidualny kod rabatowy na zniżkę 15% do wykorzystania na dowolne połączenie z siatki FlixBusa. Warto zaznaczyć, że rabat obowiązuje na cały koszyk zakupowy, co oznacza, że można go wykorzystać, kupując za jednym razem kilka biletów na przejazdy FlixBusem – nie jest on przypisany do jednego biletu.

Promocja trwa do 9 września 2022 roku lub do wyczerpania puli kodów promocyjnych.

Połączenie sił globalnych marek

FlixBus to globalny lider traveltech, oferujący przystępny cenowo i przyjazny dla środowiska sposób podróżowania. Dziś jest obecny w 38 krajach i dociera do ponad 2500 destynacji. Bezpośrednio z Polski oferuje obecnie połączenia do ponad 340 miast w 14 krajach Europy. Pasażerowie FlixBusa mogą liczyć także na dodatkowe udogodnienia, takie jak aplikacja mobilna, która pozwala na szybką, bezdotykową odprawę przy użyciu kodu QR, opcja śledzenia położenia autobusu w czasie rzeczywistym dzięki funkcji „Gdzie jest mój FlixBus”, czy system pełnej rezerwacji miejsc. Kolejną zaletą podróży z FlixBusem jest możliwość bezpłatnego anulowania przejazdu nawet do 15 minut przed odjazdem, dzięki czemu można zmienić swoje plany bez dodatkowych kosztów.

Shopee to globalna platforma e-commerce, która łączy kupujących, marki oraz sprzedawców, umożliwiając wszystkim kupowanie i sprzedawanie w dowolnym miejscu i czasie. Shopee oferuje łatwe, bezpieczne i angażujące doświadczenia zakupowe, z których codziennie korzystają miliony ludzi.

Platforma zapewnia szeroki asortyment produktów zarówno od lokalnych, jak i międzynarodowych sprzedawców, a obsługę kupujących wspiera system zintegrowanych płatności i logistyki. Shopee ma również kluczowy wkład w rozwój gospodarki cyfrowej w regionie, mocno angażując się w pomoc rodzimym markom i przedsiębiorcom w osiągnięciu sukcesu w sprzedaży online.

Firma Shopee rozpoczęła działalność w Azji Południowo-Wschodniej i na Tajwanie w 2015 roku, a w 2019 roku rozszerzyła swoją działalność na inne rynki globalne. Jest częścią Sea Limited (NYSE: SE), wiodącej, globalnej firmy internetowej, skierowanej do konsumentów. Firmy Sea jest właścicielemmarek: Shopee, Garena i SeaMoney.


Aktualności

To też może Cię zainteresować







W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail