Przygotowując ofertę dla naszych gości, analizujemy wnikliwie sytuację na rynku i wychodzimy z propozycją na każdą porę roku. Naszym celem jest promowanie wypoczynku na Mazurach nie tylko latem – mówi Natalia Kurman, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Hotel Mrągowo Resort & Spa.
Kiedy powstał hotel i jaka była historia jego funkcjonowania oraz zmian, jakim podlegał?
Hotel powstał w 1981 r. Początkowo funkcjonował pod nazwą Mrongovia. W latach 80. był jednym z najbardziej luksusowych hoteli w Polsce. W 2005 r. wszedł pod markę Mercure. Pod znanym szyldem działał przez kolejnych 11 lat. W 2016 r. obiekt został sprzedany obecnemu właścicielowi, dzięki któremu zdecydowaliśmy się działać pod własną marką – Hotel Mrągowo Resort & Spa. Naszą ideą jest stworzenie kompleksu na miarę zagranicznych kurortów resortowych. Dbamy o to, aby nasi goście mieli do wyboru wiele atrakcji zarówno na zewnątrz przy pięknej słonecznej pogodzie, jak i podczas niesprzyjających warunków atmosferycznych – wewnątrz.
Co jest waszym atutem na rynku?
Nasza infrastruktura wewnątrz oraz całe zaplecze outdoorowe. Począwszy od zaplecza rekreacyjnego, poprzez ofertę SPA, sportową, aż do atrakcji dla naszych najmłodszych gości. Restauracja z przepięknym widokiem na panoramę miasta i jezioro Czos, a także przylegający do niej taras widokowy. To miejsce, gdzie można podziwiać przepiękne widoki oraz zachody słońca. Hotelowy taras to również doskonałe miejsce na organizację spotkań, koncertów czy eventów firmowych. Bogata i wyjątkowa oferta gastronomiczna oraz autorskie menu à la carte, w której dominują regionalne przysmaki, zyskała uznanie naszych gości. Osobom planującym aktywnie spędzić czas w Mrągowie możemy zaproponować rozbudowaną i nowoczesną infrastrukturę sportową. Są to m.in.: trzy boiska piłkarskie, korty tenisowe –...