16-18 listopada w EXPO Kraków odbyły się Targi HORECA®/GASTROFOOD/ENOEXPO® - największe spotkanie branży gastronomicznej i hotelarskiej w Polsce. Ponad 300 wystawców, 8843odwiedzających, szkolenia, warsztaty, degustacje typu Master Class, prestiżowe konkursy winiarskie i cenione wydarzenia towarzyszące tj. Mistrzostwa Polski Roasting & Cup Tasters oraz Mistrzostwa Polski w Dziczyźnie – tak w skrócie można podsumować trzy dni pełne wrażeń, nowych doświadczeń i niezapomnianych emocji.
Targi ważnym elementem strategii firm
Na Targach HORECA®/GASTROFOOD wystawcy prezentowali wyposażenie dla restauracji, kawiarni i innych lokali gastronomicznych oraz hoteli i obiektów wypoczynkowych. Dla wielu firm udział w targach jest ważnym punktem w strategii marketingowej, ponieważ możliwość pokazania produktów i usług szerokiemu gronu odbiorców, pomaga zaoszczędzić czas i pieniądze. Przynosi również wymierne korzyści w postaci nowych kontaktów. - Targi przerosły moje oczekiwania, ponieważ nastawiłem się na mniejszy kontakt biznesowy, mniejszych odbiorców, a tymczasem nasza oferta wzbudziła zainteresowanie wśród dużych operatorów sektora HoReCa. Bardzo pozytywnym zaskoczeniem jest ich obecność na tych targach, więc jestem bardzo zadowolony. Przede wszystkim chcieliśmy się pokazać z nowym brandem na rynku, no i nie mogę ukryć, także nawiązać dobre kontakty pod dystrybucję naszych produktów – podkreślił Przemysław Bekasiewicz, Business Development Manager, Florencja Dystrybucja, wyłączny dystrybutor włoskich lodów San Montana. Targi HORECA®/GASTROFOOD przygotowywane są z myślą o profesjonalistach, których celem jest dotarcie do konkretnego klienta. Dzięki pozytywnym opiniom wystawców można śmiało powiedzieć, że i w 2022 udało się cel ten zrealizować. - Tegoroczna edycja, jak co roku, jest świetna. Ważne jest, że tutaj wystawcami są profesjonaliści – są to profesjonalne firmy z profesjonalnym zapleczem sprzętowym, proponujące profesjonalne rozwiązania. Ludzie, którzy tutaj przychodzą, szukają profesjonalnych rozwiązań, nie rozwiązań najtańszych, a my takie rozwiązania oferujemy – podsumował Adrian Pittner, szef działu marketingu i PR, Kala Sp. z o.o. Na jakość pozyskanych kontaktów uwagę zwrócił również Marcin Wajda, Dyrektor Marketingu, Winterhalter Gastronom Polska - Targi HORECA® w tym roku, podobnie jak w zasadzie każdego roku, są dla nas bardzo dużą, bardzo ważną i bardzo ciekawą imprezą regionalną. Dużą zaletą targów jest dostęp do wartościowych osób, które stawiają na jakość produktu, jakość obsługi, jakość swojego biznesu i chcą cały czas tę jakość podnosić. Patrząc na frekwencję, można stwierdzić, że było zainteresowanie. Na pewno osiągnęliśmy bardzo konkretne kontakty, odbyliśmy wiele rozmów. Kilka gotowych umów już leży na stole. Targi oceniam pozytywnie.
Pawilon Departamentu Rolnictwa Stanów Zjednoczonych
Pierwszego dnia targów miało miejsce uroczyste otwarcie amerykańskiego pawilonu z udziałem Konsul Generalnej Stanów Zjednoczonych Erin Nickerson, która przecinając czerwoną wstęgę wraz z Radcą ds. Rolnictwa Ambasady USA Alicią Hernandez oraz Prezes Targów w Krakowie Grażyną Grabowską, podkreśliła - Stany Zjednoczone są zachwycone, że ponownie, po przerwie spowodowanej pandemią, mają swój pawilon na Targach HORECA®/GASTROFOOD. Jest to dowód długotrwałych relacji. Wystawcy prezentują tutaj fantastyczne produkty ze Stanów Zjednoczonych od piwa i wina po suszone owoce, orzechy, doskonałe wołowiny. Targi w Krakowie zorganizowały świetną imprezę. EXPO Kraków jest po prostu fantastyczne i wszyscy wystawcy są zachwyceni tym,...