Bilety PKP INTERCITY dostępne w KOLEO

PKP Intercity i Astarium Sp. z o.o. sfinalizowały końcowy etap integracji systemów informatycznych obu spółek.

r202211rt 440128 949412

 Dzięki temu oferta biletowa przewoźnika dalekobieżnego jest już dostępna na stronie internetowej koleo.pl i w aplikacjach KOLEO na Android oraz iOS. Pasażerowie już mogą zakupić w KOLEO bilety jednorazowe bezpośrednie i bilety z przesiadką na przejazdy pociągami po Polsce, w tym również bilety przesiadkowe na pociągi przewoźników regionalnych. Jeszcze przed osiągnięciem pełnej funkcjonalności, od 26 października do dziś – w mniej niż miesiąc – podróżni kupili w KOLEO ponad 150 tys. biletów na połączenia PKP Intercity. – Strona internetowa i aplikacja KOLEO to następne kanały sprzedaży z biletami PKP Intercity w ofercie. Ale to też kolejna „cegiełka” w naszych działaniach, mających na celu ułatwienie zakupu biletów.

Z naszych danych wynika, że Polacy coraz chętniej kupują bilety przez internet – to szybkie i wygodne. Dlatego staramy się, aby każdy podróżny mógł zakupić bilet PKP Intercity w swojej ulubionej aplikacji – mówi Tomasz Gontarz, członek zarządu PKP Intercity. PKP Intercity systematycznie poszerza sieć sprzedaży biletów. W ostatnich miesiącach partnerami narodowego przewoźnika zostali mPay SA oraz Teroplan SA, obsługujący platformę e- -podróżnik.pl. Pasażerowie chętnie korzystają z rozszerzonej sieci sprzedaży – przez aplikację mPay i serwis e-podróżnik kupili już ponad 600 tys. biletów na połączenia PKP Intercity. Współpraca z KOLEO także odbywa się w ramach nowego modelu sprzedaży agencyjnej, który PKP Intercity wprowadziło we wrześniu 2021 r.

Charakteryzuje się on ujednoliconymi warunkami handlowymi dla wszystkich partnerów. Upraszcza to formalności związane z rozpoczęciem współpracy. Dzięki temu coraz więcej partnerów może zaoferować bilety PKP Intercity w swoich kanałach sprzedaży. Rozwój kanałów zdalnych i rozszerzanie sieci sprzedaży to część strategii rozwoju PKP Intercity. Jako jeden z kluczowych celów wyznacza ona usprawnienie i uproszczenie procesu obsługi podróżnych poprzez wprowadzenie kolejnych rozwiązań cyfrowych.

Celem jest szybki, prosty i intuicyjny zakup biletu w preferowanej przez klienta aplikacji lub na stronie internetowej. Ta forma zakupu cieszy się rosnącą popularnością – obecnie przez kanały zdalne, przede wszystkim internet lub aplikację mobilną, bilety PKP Intercity kupuje już 70 proc. pasażerów, a w 2019 r., korzystało z niej 54,3 proc. podróżnych.


Wydanie: 11/2022, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail