Zasadzenie ponad 3000 metrów kwadratowych lasu, przekazanie 200 kg karmy do schroniska, odmalowanie domu opieki dziennej podopiecznych fundacji. To tylko trzy z 25 sposobów świętowania jubileuszu, na które postawiła w tym roku firma SLODKIE. Co jeszcze zrealizował jeden z europejskich gigantów w branży słodyczy reklamowych w 2022 roku?
SLODKIE CSR-owe wyzwanie
Miniony rok udowodnił nam, że potrafimy i lubimy pomagać innym. Ostatnich 12 miesięcy było najlepszym dowodem na to, jak wielkie serca i otwarte ręce mają Polacy. Wspieranie osób w potrzebie bliskie jest idei CSR-u (Corporate Social Responsibility), zgodnie z którą firmy, kierując się społeczną odpowiedzialnością, dobrowolnie uwzględniają w swojej pracy interesy społeczne, aspekty środowiskowe czy budowanie właściwych relacji z różnymi grupami interesariuszy.
Wierzę, że nasza praca to nie tylko produkcja słodkości. Już od samego początku istnienia firmy idea wspierania potrzebujących była bliska moim rodzicom, którzy założyli SLODKIE i wpisali w jej DNA troskę o ludzi, środowisko oraz zwierzęta. Dlatego świętowanie jubileuszu 25-lecia nie mogło odbyć się inaczej niż w duchu CSR – komentuje Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy SLODKIE świętującej w tym roku 25-lecie.
Na początku jubileuszowego 2022 roku firma SLODKIE postawiła sobie wyzwanie zrealizowania 25 akcji wpisujących się w nurt społecznej odpowiedzialności biznesu. Jakie kampanie, proekologiczne aktywności i projekty udało się zrealizować?
25 akcji na SLODKIE 25-lecie
Tegoroczne działania SLODKIE można zaklasyfikować do kilku głównych kategorii, wśród nich:
● działania proekologiczne,
● projekty pracownicze,
● wsparcie społeczności lokalnej i filantropia,
● akcje na rzecz zwierząt.
Z ekologią za pan brat
Na środowisko wpływ mają codzienne decyzje nie tylko nas, konsumentów, ale także firm i instytucji. Zespół SLODKIE wierzy, że granie z naturą do jednej bramki to...