Jubileusz 25-lecia pod hasłem CSR. SLODKIE podsumowanie mijającego roku

2022-12-28

Zasadzenie ponad 3000 metrów kwadratowych lasu, przekazanie 200 kg karmy do schroniska, odmalowanie domu opieki dziennej podopiecznych fundacji. To tylko trzy z 25 sposobów świętowania jubileuszu, na które postawiła w tym roku firma SLODKIE. Co jeszcze zrealizował jeden z europejskich gigantów w branży słodyczy reklamowych w 2022 roku?

Czekolada NXT

SLODKIE CSR-owe wyzwanie

Miniony rok udowodnił nam, że potrafimy i lubimy pomagać innym. Ostatnich 12 miesięcy było najlepszym dowodem na to, jak wielkie serca i otwarte ręce mają Polacy. Wspieranie osób w potrzebie bliskie jest idei CSR-u (Corporate Social Responsibility), zgodnie z którą firmy, kierując się społeczną odpowiedzialnością, dobrowolnie uwzględniają w swojej pracy interesy społeczne, aspekty środowiskowe czy budowanie właściwych relacji z różnymi grupami interesariuszy.

Wierzę, że nasza praca to nie tylko produkcja słodkości. Już od samego początku istnienia firmy idea wspierania potrzebujących była bliska moim rodzicom, którzy założyli SLODKIE i wpisali w jej DNA troskę o ludzi, środowisko oraz zwierzęta. Dlatego świętowanie jubileuszu 25-lecia nie mogło odbyć się inaczej niż w duchu CSR – komentuje Anna Garmada, Prezes Zarządu firmy SLODKIE świętującej w tym roku 25-lecie.

Na początku jubileuszowego 2022 roku firma SLODKIE postawiła sobie wyzwanie zrealizowania 25 akcji wpisujących się w nurt społecznej odpowiedzialności biznesu. Jakie kampanie, proekologiczne aktywności i projekty udało się zrealizować?

25 akcji na SLODKIE 25-lecie

Tegoroczne działania SLODKIE można zaklasyfikować do kilku głównych kategorii, wśród nich:

●      działania proekologiczne,

●      projekty pracownicze,

●      wsparcie społeczności lokalnej i filantropia,

●      akcje na rzecz zwierząt.

Z ekologią za pan brat

Na środowisko wpływ mają codzienne decyzje nie tylko nas, konsumentów, ale także firm i instytucji. Zespół SLODKIE wierzy, że granie z naturą do jednej bramki to...


Aktualności
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail