targi gastronomiczne

Znaczenie targów dla branży HoReCa

2023-02-10

Jak się okazuje przedstawiciele branży HoReCa, w której relacje biznesowe często stanowią o sukcesie, potrzebują mocnych ogólnopolskich targów branżowych. Wystawiennictwo to narzędzie marketingowe, które pozwala skutecznie docierać do klientów, na miejscu prezentować rozwiązania, ich funkcjonalności i jakość. Czy Gastrotargi SMAKKi spełnią oczekiwania branży i staną się kluczową imprezą w Polsce, wpisując się tym samym w europejski kalendarz spotkań, na których trzeba być? Wiele na to wskazuje.

Targi 2fot. materiał prasowy  

Branża HoReCa od zawsze była nakierowana na budowanie wzajemnych relacji. Przedstawiciele większości firm dostarczających produkty i usługi na jej rzecz, dobrze się znają, współpracują i wymieniają informacjami, co wspiera konkurencyjność tego rynku i pozwala tworzyć coraz lepsze rozwiązania. To uzasadnia, dlaczego branżowe targi są ważnym elementem strategii marketingowych wielu firm z sektora gastronomicznego.   

 

Moc targów

Jak twierdzi dr Beata Kozyra, prezes Polskiej Izby Przemysłu Targowego w wywiadzie opublikowanym na portalu oohmagazine.pl, każda firma, która rozważa uczestnictwo w targach, powinna zrobić kalkulację krótko i długofalowych korzyści z tym związanych.

 

– W ciągu dwóch, trzech targowych dni w jednym miejscu można spotkać się z potencjalnymi nabywcami, którzy przychodzą z konkretnym zamiarem poznania produktu czy usługi. To ogromna oszczędność czasu, a zarazem wysoka efektywność w dotarciu do klienta. Należy skalkulować, ile czasu zajęłoby zespołowi handlowców osobiste dotarcie do dużej grupy klientów rozproszonej po całej Polsce, ile rozmów telefonicznych należałoby odbyć, maili wysłać i kilometrów przejechać – mówi dr Beata Kozyra.

 

Targi przynoszą także długofalowe korzyści w postaci budowania i utrwalania relacji biznesowych. Stanowią też okazję do tworzenia eksperckiego wizerunku firmy, w tym pozyskania uwagi przedstawicieli mediów, którzy...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail