targi gastronomiczne

Dobry start GASTROTARGÓW SMAKKi

2023-04-06

Pierwsza edycja GASTROTARGÓW SMAKKi już za nami. To udany debiut wydarzenia, w którym biznesowe podejście do gastronomii i troska o jej rozwój były widoczne w ofercie i na stoiskach wystawców oraz strefie live cooking, gdzie pokazy kulinarne i konkursowe zmagania każdego dnia podgrzewały atmosferę. Dopełnienie stanowił starannie przygotowany program merytoryczny szkoleń, prelekcji i debat, który zapewnił kompleksową wiedzę osobom zainteresowanym rozwojem rentownych biznesów gastronomicznych.

 SMAKKi 2023 8

fot. materiał prasowy

Na targowej scenie HoReCa pojawił się świeży przykład jakościowego i profesjonalnego wydarzenia. GASTROTARGI SMAKKi zgromadziły liderów rynku w poszczególnych kategoriach, osobistości branży i młode talenty, którzy wybrali właśnie to miejsce, by zaprezentować na nim nowości produktowe i innowacyjne rozwiązania, a także zadebiutować w ważnych konkursach.  

 

Decyzje przedsiębiorców o wystawiennictwie w pierwszej edycji SMAKKów potwierdziły kredyt zaufania udzielony organizatorom, o tyle jednak bezpieczny, że zespół, który je stworzył, ma na swoim koncie wiele udanych i cenionych przez branżę wydarzeń HoReCa.

 

SMAKKi z najlepszą reprezentacją branży

Pierwszą firmą, która zdecydowała o uczestnictwie w GASTROTARGACH SMAKKi był Winterhalter Polska, lider rynku profesjonalnych zmywarek i autor rewolucyjnego, nagrodzonego podczas targów projektu wynajmijzmywarke.pl. Poprzez format ekspozycji targowej, wachlarz prezentowanych produktów oraz otwartość i aktywność zespołu obsługującego stoisko, wykorzystał potencjał tego wydarzenia.  

 

– Sektor HoReCa jest zdecydowanie wyjątkowy, ponieważ bardzo nakierowany i zaryzykuję stwierdzenie – od zawsze bardzo mocno nastawiony na wzajemne relacje i budowanie więzi podczas branżowych spotkań. To, co w zgodzie z obecnie panującą modą nazywamy networkingiem, od zawsze było integralną i najważniejszą domeną branżowych targów. Na SMAKKach liczyliśmy na konkretne leady sprzedażowe i te targi spełniły swoją rolę. Nie było tam autokarów młodzieży, za to konkretni biznesowi klienci o sprecyzowanej potrzebiez bardzo dojrzałym podejściem i wiedzą. To impreza zbudowana przez ludzi z branży dla branży – mówił Marcin Wajda, dyrektor komunikacji i marketingu.

Zespół Winterhalter Polska przez wszystkie targowe dni pokazywał restauratorom jak optymalizować biznes i generować dodatkowe oszczędności, mając na uwadze edukację i dzielenie się wiedzą, a tym samym wsparcie misji wydarzenia skupionej wokół hasła #gastronomiawspolnasprawa.

 

Wśród wyróżniających się stoisk firm z równie bogatą tradycją, które na co dzień wyznaczają trendy i posiadają bogaty asortyment dla branży HoReCa, znalazły się także Stalgast i Komat obchodzący na targach 30-lecie działalności. Jak się okazuje SMAKKi stały się okazją nie tylko do pozyskiwania nowych kontaktów biznesowych i zaproszenia dotychczasowych klientów, ale też świętowania ważnych firmowych rocznic, dzięki czemu stoisko firmy Komat tętniło życiem i rozmowami przez wszystkie dni.

 

– Dla nas nie tylko ważny jest klient ostateczny, czyli właściciel obiektu gastronomicznego, ale także partnerzy handlowi, którzy są przedłużeniem naszego ramienia. To oni rozpowszechniają markę Komat na polskim i międzynarodowym rynku, więc przedstawienie im nowych produktów na targach jest dla nas bardzo ważne. 90% naszych najważniejszych klientów przybyło na SMAKKi, by spotkać się i poznać nowości, co przy obecnym tempie życia nie jest łatwe – mówiła Agnieszka Kozłowska z działu marketingu firmy Komat.

 

Rozpoznawalną marką, która zdecydowała się na SMAKKAch wyjść z promocją nowej usługi, była firma DPD. Usługa DPD Food, bezpieczny transport żywności w temperaturze od 0 do 4°C, to propozycja dla przedsiębiorców z branży gastronomicznej, którzy dobrze rozumieją znaczenie marketingowego hasła „wyróżnij się albo zgiń”. Dzięki tej usłudze restauratorzy są w stanie zapewnić swoim gościom unikatowy, regionalny i ultra świeży produkt.

 

– Dzisiejszy rynek HoReCa potrzebuje odejścia od schematów i wejścia nowych, często zaskakujących i niezwykle skutecznych rozwiązań poszerzających skalę działania i tym samym możliwości dotarcia do klientów. Takim rozwiązaniem jest właśnie usługa DPD Food. Podczas targów przeprowadziliśmy wiele rozmów, które z pewnością przełożą się na owocną współpracę. Cieszę się, że byliśmy częścią SMAKKów i mogliśmy zaprezentować branży gastronomicznej naszą nową ofertę, która spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem. Chciałbym podkreślić też przyjacielską atmosferę i troskę organizatorów o każdego wystawcę, co jest znakiem szczególnym SMAKKów  – mówił Maciej Kasprzyk, koordynator ds. sprzedaży DPD Food.

 

Ciekawe stoisko, które cieszyło się dużym zainteresowaniem, zapewne też dzięki dynamicznym pokazom kulinarnym, zaprezentowała firma Farm Frites. Przybyli tam licznie najważniejsi klienci, m.in. duża sieć burgerowni, której przedstawiciele chętnie przyglądali się też pozostałym wystawcom.

 

– Staraliśmy się przygotować tak nasze produkty, by pokazać ich nowe odsłony i koncepty, a także jak i gdzie można je wykorzystać, inaczej w restauracji czy na stacji benzynowej. Na SMAKKach zrealizowaliśmy nasz cel wizerunkowy, gdyż udało nam się zaprosić wielu klientów, w tym osoby decyzyjne, co nie zawsze jest łatwe. Tu...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail