targi gastronomiczne

Czy obecność na targach branżowych to wciąż must have?

2023-05-18

O targach, szczególnie od czasów pandemii, mówi się często z przymrużeniem oka. Pojawiają się zarzuty do przestarzałej formy tradycyjnych spotkań, które w dobie przejścia do świata online, stały się passé. Co więc sprawia, że wystawców i odwiedzających nie brakuje? Poznaj case study firmy SLODKIE, która od lat obecna jest na polskich i światowych targach branży spożywczej oraz reklamowej.

fot. Agencja Od kuchni 2

fot. materiał prasowy

Nowa rzeczywistość nie taka nowa

Targi były, są i pozostaną ważnym elementem działań promocyjnych – choć takie stanowisko można spotkać wśród przedstawicieli wielu firm, to w różnych branżach pojawiają się głosy przeciwne. Jak wskazuje Anna Garmada, CEO firmy SLODKIE:

Czasy pandemii rzeczywiście bardzo mocno wpłynęły na kształt różnego rodzaju spotkań, wydarzeń, w tym również targów. Od tego czasu coraz częściej słyszymy w rozmowach z przedstawicielami sektora słodyczy, że przedsiębiorcy, którzy jeszcze kilka lat wcześniej inwestowali w rozbudowane stoiska, dziś zastanawiają się nad ponownym wystawieniem.

Częstym argumentem są oczywiście koszty, a nie ma co ukrywać, również w świecie targów ceny nie spadają. Choć trudna sytuacja firm wynikająca z kryzysu nie sprzyja poprawie nastrojów, to wciąż hale targowe – ku zdziwieniu wielu – są pełne. Jaki potencjał dostrzegają firmy w tych inwestycjach?

Korzyści dla wystawców

Zasada jest w gruncie rzeczy bardzo prosta – gdyby nie było korzyści finansowych, nie byłoby też wystawców, bo jak wiemy, w dobie...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail