Eksperci Lavazza prezentują 5 wyjątkowych technik na wykorzystanie zmielonej kawy po zaparzeniu

2023-06-16

Kawa stanowi bardzo ważny element życia codziennego. W każdym zakątku świata jest niezwykle popularna i uwielbiana. Daje nam zastrzyk energii, który pozwala szybko rozpocząć dzień i utrzymać intensywne tempo funkcjonowania. Mimo to niemal każdy z nas kończy swoją przygodę z kawą w ten sam sposób – wyrzucając zużyte zmielone ziarna do kosza. Istnieje jednak wiele użytecznych sposobów ich wykorzystania! Eksperci Lavazza postanowili zaprezentować 5 unikalnych technik, które dadzą kawowym resztkom nowe życie.

Lavazza Coffee 2

fot. materiał prasowy 

 

Ogrodowy nawóz

Większość gleb nie zawiera niezbędnych składników odżywczych. Rośliny rosnące na nich nigdy
w pełni się nie rozwiną. W rezultacie, aby zapewnić im...


Aktualności
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail