Czerwiec to moment, gdy podsumowujemy ostatnie sześć miesięcy w biznesie i wyciągamy wnioski na kolejne kwartały. SLODKIE, producent słodyczy reklamowych, wskazał, jakie produkty cieszyły się największą popularnością w Polsce i Europie oraz które będą królować w drugiej części roku. Czy inflacja mocno dotknęła branżę słodyczy reklamowych? Znamy opinię CEO firmy SLODKIE.
fot. materiał prasowy
Słodkie trendy
Dziś chętnie szukamy przyjemności i chcemy w pełni cieszyć się życiem. Aż 71% konsumentów na całym świecie zgadza się, że świętując, z chęcią wybiera coś z czekoladą (Barry Callebaut proprietary research, 2022). Z raportu wynika jednak, że przykładamy także dużą wagę do kwestii zdrowia i środowiska. 3 na 4 konsumentów wskazuje, że czekolada musi być smaczna a przy tym dobra dla planety. Aż 65% konsumentów pokochałoby czekoladę o zdrowym smaku, zawierającą na przykład makro/mikroelementy, takie jak witaminy, minerały czy błonnik. Z tego względu rośnie gama czekoladowych kuwertur, które powstają, by zaspokajać coraz więcej potrzeb konsumenta. Mleczna, deserowa o różnej zawartości kakao, biała, rubinowa, słony karmel, ale też NXT (plant-based), mleczna z dodatkiem miodu czy WholeFruit (powstała w 100% z czystego owocu kakaowca). Wybór czekolad prezentuje się obecnie bardzo imponująco. Dodając do tego bogactwo niezwykle apetycznych dodatków czy różne warianty kremowego nadzienia, można zaprojektować słodkość, która sprosta nawet bardzo wymagającym gustom.
Inflacja a rynek słodkości reklamowych
Jak w dobie inflacji i spowolnienia gospodarczego rozwija się sektor słodyczy? Firma SLODKIE, jeden z europejskich liderów w branży słodyczy reklamowych, podsumowała pierwsze półrocze 2023 roku, które okazało się bardzo korzystne...