Sabre, wiodący dostawca oprogramowania i technologii dla branży turystycznej, ogłosiło rozszerzenie wieloletniego porozumienia ze Scandinavian Airlines (SAS). Celem jest wsparcie nowej strategii dystrybucyjnej nordyckiego przewoźnika.
Nowa umowa pomiędzy dostawcą oprogramowania i technologii a liniami lotniczymi zapewnia agencjom współpracującym z Sabre unikatowy dostęp do konkurencyjnych taryf i ofert Scandinavian Airlines (SAS). Jednocześnie daje liniom lotniczym możliwość dystrybucji treści w nowoczesnym modelu NDC, a to kolejny krok we wdrażaniu strategii dystrybucyjnej opartej na innowacyjnej technologii.
Chcemy dać naszym partnerskim biurom podróży gwarancję najlepszych ofert i doskonałych doświadczeń dla klienta - powiedziała Kati Andersson, wiceprezes ds. transformacji cyfrowej w SAS. - Dlatego niezwykle istotna jest ścisła współpraca z odpowiednim partnerem w dziedzinie technologii turystycznych, takim jak Sabre, która umożliwi dotarcie z konkretnymi ofertami do właściwych osób - dodała.
Sabre wspiera nowy model dystrybucji SAS
Jako główny przewoźnik Danii, Norwegii i Szwecji, SAS jest istotnym graczem w skandynawskim ekosystemie podróży. Rozszerzona umowa z Sabre wspiera nowy model dystrybucji linii lotniczej. Jego celem jest zapewnienie podróżnym bogatszych i bardziej spersonalizowanych ofert SAS za pośrednictwem NDC, w uzupełnieniu do tradycyjnego źródła dostarczanego przez EDIFACT zarówno w kanale bezpośrednim, jak i pośrednim.
Naszą rolą jest rozszerzenie możliwości dostarczania treści oraz dystrybucji ofert dla naszych agencji i partnerów lotniczych w istotnych segmentach rynku i regionach na całym świecie - powiedział Alessandro Ciancimino, wiceprezes ds. dystrybucji linii lotniczych w Sabre Travel Solutions.
Jesteśmy przekonani, że Sabre ma silną i unikalną pozycję, aby sprostać wyzwaniu ekosystemu podróży, polegającemu na dostarczeniu zintegrowanego rozwiązania technologicznego, które normalizuje i oferuje treści EDIFACT i NDC - dodał.