Wellbeing pracowników po polsku

2023-09-09

Dobre samopoczucie, dobrostan, zadowolenie – o wellbeingu mówić można ładnie i długo. Jak jednak wygląda ta kwestia w rzeczywistości polskich firm? Ilu pracowników czuje się dobrze w miejscu pracy? I co zyskują pracodawcy, troszcząc się o kondycję i morale zespołu? Z okazji tegorocznego Dnia Wellbeingu marka Nobilia, której produkty wspierają budowanie dobrych relacji pracodawca-pracownik, podpowiada, jak motywować swoich pracowników na co dzień.

Freepik rawpixel.com

fot. materiał prasowy

Rokrocznie, 8 września, obchodzimy ciągle jeszcze mało popularny w Polsce World Wellbeing Day, czyli Światowy Dzień Wellbeingu. Szerzenie świadomości na temat dobrostanu człowieka to piękna idea stojąca za tym świętem, która staje się coraz bliższa osobom zarządzającym w firmach zasobami ludzkimi. Choć o budowaniu relacji w zespole powinniśmy myśleć nieustannie, to zbliżający się 8 września jest dobrą okazją do jeszcze dokładniejszego zgłębienia tej tematyki. Jak się bowiem okazuje, samopoczucie pracowników nie przekłada się tylko na atmosferę w miejscu pracy, ale również na efektywność, czyli de facto zyski firmy.

Co o zadowoleniu pracownika mówią… pracownicy?

Docenianie w firmie motywuje pracowników do dalszej pracy. Nie ma wobec tego złudzeń, a 77% respondentów potwierdziło to w badaniu Siła Doceniania 2022 (HRM Institute). Choć wiemy, że ciepłe słowa i miłe gesty stanowią ważne wsparcie, to ciągle wielu członków zespołów deklaruje, że nie czują, by ich wysiłek został doceniony. Z raportu People at Work 2021: A Global Workforce View wynika że 6 na 10 pracowników wskazuje, że ich praca spotyka się z uznaniem. Co ciekawe, z wspomnianego raportu Siła Doceniania 2022 wynika także, że bardziej doceniane czują się osoby pracujące zdalnie i hybrydowo.

Choć temat doceniania pracowników,...


Aktualności
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail